Ik weet dat het zeer vroeg is maar misschien zijn er al mensen die van plan zijn om volgend jaar naar Maleisië te gaan rondom de Hemelvaart vakantie.
er zijn op dit moment al leuke aanbiedingen vanaf Frankfurt naar Kuala Lumpur, ticketprijs zo rond de 545 Euro inclusief belastingen. Frankfurt is ook niet al te ver weg indien er met de auto naar het vliegveld gereden moet worden.
Was sympathiek dat je zo proactief deze informatie met de bezoekers hier deelt. Is inderdaad zeker geen slechte prijs, hoewel ik zelf wat minder de behoefte zou hebben om helemaal naar Frankfurt af te reizen (of erger nog: daarvan terug te reizen…). Zelf had ik afgelopen jaar een aanbieding van Malaysia Airlines te pakken met een rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam voor rond de EUR 430 inclusief; wie weet komt dit jaar wel weer zo’n aanbieding.
het is inderdaad te hopen op een leuke aanbieding vanaf Amsterdam, ik zat toevallig gisteren te kijken naar vliegtickets op die data en kwam dit tegen. Het scheelde met Amsterdam honderden Euro’s vandaar.
Ik kijk regelmatig naar ticketprijzen voor vertrekdata waarvan ik denk dat ik in die periode vakantie ga opnemen. persoonlijk geef ik de voorkeur aan zoveel mogelijk non stop en vanaf Amsterdam tenzij het verschil natuurlijk te groot is. Düsseldorf is natuurlijk beter te bereizen dan Frankfurt, zeker met de terugreis na een nachtelijke vlucht.
Ik zou ook graag horen waar jullie deze tickets gevonden hebben en inderdaad vind ik € 1300,00 ook niet duur voor 2 personen, dus hoor ook graag waar je die hebt geboekt…
Alvast bedankt!
Groeten,
Sander
Bekijk onze reisverslagen op : www.maartenensander-reizen.webklik.nl
Hoi, ik heb gisteren amsterdam kl geboekt bij egyptair voor 1220 voor 2 personen. Maar dan vertrek je wel lekker vanaf amsterdam i.p.v eerst een eind te moeten rijden. Groetjes
@michelottens, dank je, heb je die op de sit evan egyptair geboekt? Eb voor welke periode? Wij willen van 8 juni tot 1 juli nl.
@ Boehdda, dank je, ik heb op vliegticjets gekeken, maar als we 8 juni weg willen en 1 juli terug dan betalen we € 882,00 p.p. Voor welke periode hebben jullie geboekt?
Bedankt weer voor jullie reacties.
Groeten,
Sander
Kijk voor onze reisverslagen op : www.maartenensander-reizen.webklik.nl
Met egypt air heb je een tussenstop in Caïro.
Met malay reis je direct. Wij zijn in september gegaan.
Heb zelf nooit een probleem met een tussenstop maar als ik voor 100 euro meer direct kan vliegen, is voor mij de keus snel gemaakt.
Hoi Sander,
Wij gaan in juli, en vliegen met Egypt Air voor €610 p.p.
Wij hebben geboekt bij supersaver.( er zijn meerdere site’s waar je kunt boeken)
Eypt Air vliegt niet elke dag. je moet even kijken of je een dag eerder of later kunt.
bijv 7 juni t/m 30 juni voor €627 p.p.
Je moet wel een paar uur wachten, maar dat vind ik zelf niet zo erg, even je benen strekken.
Succes ermee.
VIA vliegfabriek heb ik geboekt. Hou de reizen die kant op gewoon in de gaten en er komt altijd wel een mooie prijs voorbij. Ik heb dit ook een tijdje gedaan en veel goedkoper wordt het niet in die periode volgens mij. Ik hoop dat je hier wat aan heb. Groeten michel
Toevallig een paar weken vanaf Orly naar Kuala Lumpur (28-4 / 2-6)rechtstreeks geboekt met Airasia, was een actie omdat ze in Februari beginnen met vliegen vanaf Orly.
Voor iets van 490 euro incl bagage tot 20kg, eten en 2x een stoelreservering van 25euro. Het kale ticket was iets van 390 Euro.
Maar dan moet ik dus wel nog in Orly zien te geraken zal met de TGV worden waarschijnlijk, maximaal 75 euro vanaf Luik.
wij vertrekken begin september naar penang,op dit moment kost een ticket bij worldticketcenter 758 euro ,en dan vlieg je met singapore-airlines,ik wacht nog heel even met boeken,misschien dat het nog iets goedkoper wordt>>>
wij hebben ook tickets via Egypt Air geboekt (vertrek 25 juli 2011), maar nu kreeg ik vandaag bericht dat alle vluchten naar Kuala Lumpur voor de rest van 2011 gecancelled zijn. We kunnen kiezen: of geld terug of naar Bangkok vliegen en zelf maar zien hoe we vanuit daar naar Kuala Lumpur komen. Zijn er meer mensen waarvan de tickets gecancelled zijn?
Ik koop altijd via de maatschappij zelf, abonneer je op de nieuwsbrief en je krijgt de aanbiedingen als eerste, en goedkoper dan bij WTC etc, geen boekingskosten enzo.
Zelf de stoelen uitzoeken, meestal.
Kijk op seatguru welke de beste stoelen zijn,
Grt, Fons>>>
Als ik die berichten over Egyptair ben ik heel blij dat ik daar niet geboekt heb. Ik zat rond begin februari met de keuze opgezadeld, ofwel met Egyptair heel goedkoop maar met overstap in Caïro (toen waren ook de demonstraties), ofwel met bijv. Emirates of KLM naar KL.
Uiteindelijk voor de KLM-optie gekozen. Wel geboekt via de .be website ipv de .nl website (scheelt weer 200 euro). Was uiteindelijk 980 euro p.p. kwijt voor een vlucht op 5 juli
Wij vliegen eind juni 2011 naar KL met China Southern Airlines en hebben 600 euro pp betaald voor ons ticket. Wij vliegen vanaf Amsterdam en hebben een overstap in China.>>>