Goedkope vliegtickets, bij wie boek jij?

Hallo dames en heren,

Zoals de meeste van jullie ben ik altijd op zoek naar een goedkoop ticket, de een boekt daar de andere daar, nou leek het mij een goed idee om de namen van de maatschappijen eens hier neer te zetten aangezien je dan gewoon een lijst hebt, waar je naar kunt gaan zoeken.

Sommige maatschappijen vliegen alleen op antalya of bodrum, vermeld dat er even bij als je wilt, want dan hoeven mensen die daar niet heen hoeven niet te kijken!

Alvast bedankt en succes met het vinden van je goedkope ticket!!!

klm
transavia
turkish airlines

1 like

pegasus

sunexpres

Skairlines
Ark
efly
Thoms cook
On
r air
Trkish airlines
TU
fly>>>.

carol kan jij die onderste nog even in een ander comby puntjes zetten, want ik ken hem niet en kan niet invullen wat dat * moet zijn :smiley:

JA Mutlu zal ik even doen:zon02:
het is Tui*ly:kus:

Komfly… :slight_smile:

thanks carol die kende ik nog niet :wink:

Graag gedaan Mutlu:chin::kus: en weer wat wijzer geworden wat de vliegtuigmaatschappijen betreft>>>

Dames zet gerust de namen neer: Reklame mag alleen dan niet als de plaatser er eigenbelang bij heeft…
Dus: Top-ic hihi!!

oke beppie zet ik ze er even goed neer:zon02:

Skyairlines
Arkefly
Thomas cook
Onur air
Turkish airlines
Tuifly >>>

Mischien ook handig om te weten, Als je in de winter rechtstreeks naar dalaman wil vliegen kan dat voordelig met Pegasus.De tarieven varieren per dag. En de meeste dagen gaan ze rechtstreeks. Wat ook handig is je kan voor vertrek extra bagage inkopen voor 1 euro per extra kilo. Dat is vele male voordeliger dan op de luchthaven bijbetalen voor over bagage.

ooh perfect beppie! dat wist ik niet zag alleen altijd met dat soort namen sterretjes tussendoor dus zal het ff veranderen!!

Dit zijn geen vliegmaatschappijen natuurlijk, maar zijn soms wel goedkoper dan rechtstreeks bij de maatschappij te boeken.

Geen rechtstreekse site maar wel handigen veel goedkoper:
www.budgetair.nl
www.schipholtickets.nl
www.vliegwinkel.nl
www.vliegtickets.nl

geen rechtstreekse site, maar soms wel goedkoper:
www.tix.nl
www.vliegtarieven.nl

gti-travel.de (vliegen met sky airlines, vaak goedkoper dan rechtstreeks boeken)

yildirimreizen.nl (verschillende airlines, combinaties van enkele reizen mogelijk)

Ik kreeg in het vliegtuig een goede tip van de Belgen naast mij. Ik denk zet hem hier maar even bij. Hun vlogen via NL omdat het in BE vakantie was en hier niet. Blijkt zo 400 euro te schelen en werkt andersom waarscheinlijk ook.