Vraag over een vliegtickets boeken?

Hallo,

Ik ben van plan een vakantie huisje te boeken, dit is een erg populair huisje in de buurt van Dalaman in turkije , en voor jde juiste datum moet ik hem binnen 2 weken boeken voor de periode 9 juli 2011 t/m 23 juli 2011. Anders weinig kans dat hij nog vrij is.

Maar u moet ik de vliegreis apart boeken en ben al een tijdje aan het zoeken voor een directe lijn van amsterdam naar turkije vliegveld (dalaman) voor ons is het erg belangrijk dat we een direct vlucht hebben zonder tussen stops! Maar kan totaal niks vinden wel alle online vliegtickets sites bezocht ,maar het is allemaal via istanbul of andere tussen stops! Ben ik te vroeg of moet ik ergens anders kijken? of 2 weken voor vertrek pas boeken? Stomme vragen misschien maar doe dit niet vaak

grt Stef

Op de website van Dalaman Airport staat een lijst een vliegmaatschappijen die direct op Nederland vliegen (en andersom natuurlijk). Wellicht dat nog niet alle maatschappijen hun tickets voor volgend jaar online hebben staan.

Zie hier de lijst: Dalaman ✈️ Günstige Flüge

Voordat je boekt, is het wellicht verstandig om de ervaringen met de verschillende maatschappijen te lezen in het ervaringenforum. Zo is de kans kleiner dat je ineens voor vervelende verrassingen komt te staan.

Succes met het boeken!
Jurjen

paar weken voor vertrek boeken kan toch ook of is dan het meeste vol?

Uiteraard kan dat, maar je hebt ook het risico dat de vlucht eerder is volgeboekt dan je had gehoopt.

Kijk ook voor vroegboekkortingen of lastminutedeals.

Meestal worden er in oktober schema´s voor het volgende jaar gemaakt. Dan gaan namelijk alle grote partijen en luchthavens bij elkaar zitten. Over het algemeen veranderd er weinig, maar het kan zomaar zijn dat een maatschappij een extra bestemming heeft of juist minder bestemmingen dan het jaar ervoor. Dat wordt dan allemaal internationaal door IATA besproken. Vanaf dan zou ik het in de gaten houden. Succes!

Via Corendon kun je rechtstreeks naar Dalaman op de genoemde data. Vanaf Dusseldorf kun je met Condor vliegen: dat scheelt veel geld.

Wil je een paar goede vergelijkingssites weten, dan kun je even kijken op mijn weblog:

Alvast veel plezier in Turkije!

Verzorgd alleen Corendon de vluchten rechtstreeks?Dan wel via Nederlands vliegveld

Het kan zijn dat er tegen die tijd charters gaan, maar op dit moment is het alleen Corendon vanaf Schiphol.

Het is hoogseizoen, dus ik denk dat alle genoemde maatschappijen wel erop gaan vliegen.
Zie de eerder genoemde link voor een lijst met maatschappijen die vanaf Nederland vliegen.

vandaag weer zitten kijken op diverse sites zoals https://vliegtickets.worldticketcenter.nl en geinformeerd bij d-reizen er zijn wat meer vluchten die zitten rond de 370,- p/p(rechtstreeks) . D-reizen komt hiermee

PrijsoverzichtTransport: vluchttoeslag€ 12,00 Transport: vluchttoeslag€ 12,00 Campingarrangement (1pk, logies): basisprijs€ 360,00 Campingarrangement (1pk, logies): basisprijs€ 360,00 Campingarrangement (1pk, logies): basisprijs€ 360,00 Cal.fonds/verzekering€ 2,50 Totaal reis € 1106,50 **Totaalprijs **€ 1106,50

Geen idee of ik het nu al moet boeken of kan ik beter nog 2 maanden wachten ,of denken jullie dat het niet goedkoper word…?

grt

Nu boeken, goedkoper gaat het waarschijnlijk niet worden.

Een iets goedkoper alternatief is vanaf Dusseldorf met Condor: € 990 totaal. De vluchttijd (12.50 uur) laat rijden vanaf Nederland toe, dus geen extra overnachting nodig. Er zijn nog 9 plaatsen beschikbaar. Zelf vind ik Dusseldorf een prettige luchthaven.

Je kunt deze vlucht vinden via het zoekformulier rechts op http://www.voordeelvakantiewijzer.nl/bespaartips.html. Dat formulier leidt je dan door naar CheapTickets. Als je het formulier gebruikt, krijgen wij weer wat geld om onze VakantieWijzers in stand te houden (en het kost jou niets extra). Vandaar de omweg.

Veel plezier!>>>

Mijn duits is niet al te best , ga liever vanaf NL, maar bedankt voor de tip.

Kijk anders eens op www.skyscanner.net. ik vind dat zelf echt een ideale site om tickets te vinden omdat ook de low budget maatschappijen meegenomen worden. :smiley:

We hebben gisteren toch de tickets bij d-reizen geboekt en waren incl 1150,- euro kwijt rechtstreeks en retour via rotterdam airport naar dalaman

Veel plezier!

Violet