Turkije winter 2007

Heey,

Sinds een paar maanden heb ik een vriend in Marmaris en wil er in de winter (december) weer naartoe. Nu heb ik van verschillende mensen gehoord dat je na oktober niet meer kan vliegen naar Dalaman Airport. Op internet heb ik tickets gezien naar Izmir en Antalya. Weet iemand welke van de 2 het handigst is om naartoe te reizen als je naar Marmaris gaat?

Verder moet ik ook een hotel boeken, het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik zou alleen niet weten welke er nog geopend zijn in december. Ik ben al aan het rondkijken op internet, maar tips kan ik natuurlijk altijd gebruiken.

Groetjes,
Kimberley

kimberley, over je reis kan ik je geen antwoord geven, maar op www.booking.com kan je hotels vinden in verschillende plaatsen in turkije die in de winter open zijn, je kan ze op deze site reserveren, je betaalt pas daar in het hotel, succes

Kimberley,weet je vriend dat dan niet???Die kan toch ook een hotel regelen dan als hij er toch is…

@ seray: bedankt voor de tip, als ik geen goedkoper hotel kan vinden dan boek ik daar.

@ turkije lover: ik heb daar ook aan gedacht ja, het probleem is alleen dat hij nu 17 uur op een dag werkt dus amper tijd over heeft. Wel zijn er nog een paar andere mensen die misschien voor me kunnen kijken :slight_smile:

volgens mij kan je beter naar izmir vlieger…dat is korter bij dan antalya…

groetjes

filiz

Dalaman is toch wel gewoon open voor binnenlandse vluchten? Bodrum in ieder geval wel… Dan zou je daar op kunnen vliegen, en dan nog 2 uurtjes met de bus…

Succes!

Het wordt waarschijnlijk toch Antalya, ik heb vandaag verder gezocht naar tickets, en de goedkoopste die ik heb kunnen vinden ging naar Antalya. Maar bedankt, misschien dat ik alsnog een goedkope naar Izmir kan vinden :biggrin:

Ja wel voor binnenlandse vluchten, dan zou ik over moeten stappen via Istanbul. Kost jammer genoeg best een hoop geld, dat heb ik nu niet omdat ik van vorige week tot gisterennacht ook al een weekje Marmaris ben gegaan. Misschien dat ik inderdaad nog iets kan vinden naar Bodrum!

Kijk eens op komfly.com is ook niet duur of heb je daar al opgekeken

Bodrum is ook met overstap!

Ja dat dacht ik al, ik heb alleen nog niet gekeken hoe duur dat is.

k.ley is best prijzig(vind ik dan) via istanbul-bodrum ben voor mijn ticket in december ruim 400 euro kwijt

Ja heb gekeken, maar had ergens anders nog goedkopere gezien :slywink:

Ja dat is veel geld. Ik denk dat het via Alanya gaat worden!

laat je het ff weten als je alles rond hebt, ben benieuwd hoe je gaat vliegen, al een hotel gevonden btw?

Met het boeken van een vlucht wacht ik nog even omdat m’n vriendin nog moet kijken wanneer ze weg kan i.v.m. haar werk, en het hotel… Ik laat wel even iemand in Marmaris voor me rondkijken, dan boek ik ter plaatse een kamer. Maar ik laat het weten zodra ik alles zeker weet!

Het is idd het simpelst en het goedkoopst om naar Antalya te vliegen en dan met een bus naar Marmaris. Er zijn wel diverse hotels open in de winter in Marmaris, maar dat zijn dan (helaas) wel de wat duurdere hotels. Anemon bijv. Voor hoelang wil je trouwens gaan? En is het niet een idee om een appartementje te huren. Kun je lekker zelf een beetje aanrommelen zeg maar. Als je meer wilt weten hierover stuur me dan ff een pm. Hoor t wel.

We hebben onze vlucht geboekt! Naar Antalya, was toch net iets meer beschikbaarheid en goedkoper. Nu alleen nog op zoek gaan naar een hotel. Dus als iemand nog tips heeft, laat maar horen!