Hotels/Appartementen in de December maand?!

Hoi hoi…

Ik ben opzoek naar een vlucht en verblijf in de december maand in Marmaris, ik wil mijn askim graag verrassen :wub:… Ik speur al dagen op internet maar kan weinig vinden helaas

Heeft iemand van jullie misschien tips en ideeen voor mij?!
Ik hoor het graag…
Liefs

December is niet het seizoen voor de pakketreizen… Je zou dus moeten zoeken naar een los vliegticket en losse accommodatie via bijvoorbeeld Expedia of Booking.com

Succes!

Oke dank je Mexx, ik ga kijken
Maar dan moet ik ook transfer los boeken naar het hotel ofzo…hmm wel lastiger zo haha

Ja klopt… Helaas is het buiten het seizoen gewoon lastiger!! Maar zeker niet onmogelijk!! :slight_smile:

Flower, Laat je even weten hoe je het uiteindelijk allemaal hebt geregeld?
Ik zag wel op de site van schiphol zelf een leuke aanbieding staan, maar het ligt er natuurlijk aan waar je heen gaat.

Schipholtickets.nl

Succes

volgens mij zijn er in december geen hotels meer open in marmaris… tenminste niet dat ik zo snel heb gezien.
Ik ga boeken (welliswaar voor aankomende zomer, maar misschien staan hier ook hotels op voor in december) via www.alpharooms.com
Het is een engelse site, maar de prijzen voor hotels liggen echt een stuk lager.
ticket zo goedkoop mogelijk zien te boeken
en de transfer via: www.transferonly.com

Misschien heb je wat aan deze info!

Hoi hoi eevey…

Ik heb inmiddels geboekt, er waren nog genoeg hotels gelukkig maar dat moet je net ff weten…
ik heb alles los geboekt maar het is gelukt
Als nog bedankt voor je info
groetjes

heb je dan ook echt een pakketreis kunnen krijgen??

Nee in deze periode hebben ze dat niet!
Alles los geboekt

Grand azur in Marmaris is het hele jaar geopend.
Je kunt gewoon via de website reserveren. http://www.hotelgrandazur.com/en/index.php

Oh lees net pas dat je al geboekt hebt…BLOND! :wink:

Flower,Wat geweldig dat je hebt geboekt. Heel erg veel plezier.

:slight_smile: dank je… Vind wel erg spannend hoor, zo alleen die kant op alleen in zon appartement (wou nl niet gelijk bij hem in aangezien hij met jingens woont) etc!! Maar goed we gaan het zien heb dr in iedergeval zin in!!
Groetjes