Op vakantie in de winter

Hallo ik heb een vraagje wie weet waar je een slaapplaats kan vinden in marmaris in de winter? Ik wil daar namelijk in januari naartoe!
alle suggesties zijn welkom

alvast dankjewel voor de moeite,

goetjes priscilla:p

Beste Priscilla…
Hotel Grand Azur van İberostar is het beste om naar toe te gaan in de winter!
Het is een 5 sterren hotel, het hele jaar open en ligt aan het strand en tegenover de Migros een grote supermarkt!
Het eten is er ook goed en met de dolmuş die voor de deur stop ben je in de stad in zo’n 5 minuutjes!
De vlieghaven in Dalaman is gesloten maar je kunt op Bodrum aanvliegen en dan 4 uurtjes en je bent in Marmaris!
Er zijn ook nog wel wat andere hotels open maar qua alles is dit de beste!
Heel veel groetjes vanuit İçmeler…:wave:

Ja ik heb ook even wat hulp nodig ben ik bang voor…
Ik wil rond kerst of oud en nieuw met een vriendin even een weekje uitrusten.lolmaken enz.
Maar ook een betje lekkere temperatuur hebben.
waar gaan we heen antalya-side-belek-alanya?
Ik weet het echt niet.
zag een 5 * aanbieding van royalwings in antalya, maar die kwam niet echt lekker uit de verf
Dus wie helpt ons aan suggesties, ideeen en ervaringen.

Wat is er verkeerd aan Royal Wings in Lara. Ik heb er nochthans al goede referenties over gehoord. De ligging mischien omdat Lara op zichzelf niet veel inhoud dan alleen maar strand en wandelen. Toch dicht bij Antalya zelf met de bus of taxi.Ik ken dit hotel ook niet persoonlijk maar wilde er boeken voor de 3O ste januari voor mijn dochter en kleinkinderen die komen. Die vragen alleen een hotel met goed binnenzwembad en kindvriendelijk,voor de rest heb ik mijn eigen wagen terplaatse en kunnen we overal heen.

Het weer moet je hier overal afwachten, tussen Alanya en Kemer is het overal dezelfde temperatuur. Vorig jaar was het zonnig rond de nieuwjaarperiode terwijl het nu al kouder is.In Turkije moet je altijd afwachten met het weer. Sugesties van hotels is ook moeilijk, iedereen denkt anders over zijn vakantie. Alle 5 sterrenhotels geven toch een eigen oudejaarsavond party,maar kerstmis kennen ze hier niet.
Nog mensen met klachten over de royal wings altijd welkom kan dan nog iets anders boeken. NU wil ik mezelf ook eens laten helpen door mensen van het forum. Ik ken hier wel veel hotels op zakelijk niveau, maar daar kan ik met kinderen niet naar toe. Het moet ook te boeken zijn vanuit Belgie.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hoi lieve mensen.

Ik ben blij te lezen, dat ook jullie die zelf in Turkije wonen en leven, ook zeggen dat Turkije duurder is geworden. Ik denk altijd, dat als ik het hier zeg, dan krijg ik gelijk een hoop tegen me.

Ik ben dit jaar in zowel Spanje als Turkije geweest en Turkije is echt wat prijzen betreft, Spanje aan het inhalen. Menig keer ben ik erg geschrokken van, wat we moesten betalen op een terrasje en zelfs de drankjes bij ons hotel. Wij hadden geen All Incl. en als ik die verhalen hier zo lees, blijf ik ook lekker bij LO of HP.

Het enige wat nog goedkoper is, is de pakketreis en de losse tickets naar Turkije. En ook vond ik de lokale eethuisjes nog goedkoop.

Ook wij vonde die verkopers erg irritant, maar dit jaar kon ik er al beter mee omgaan als 2 jaar geleden, maar het blijft irri.

Conclusie, de mensen zijn er over het algemeen erg aardig en in het voor en najaar heb je geweldige temperaturen. Niet te koud en te te heet. Precies goed. Daarom zullen wij terug blijven komen, naast onze Spanje vakantie.

Mvg, Roanna:wave:

Hoi.

Deze topic had eigenlijk bij einde seizoen moeten staan, maar is om de èèn of andere reden hier terecht gekomen. Ik weet niet waarom!:confused:

Mvg. Roanna :wave:

franka je lijkt mij wel hahhaha. ik spit ook altijd alles uit.
en als ik op google intik royal wings staan er referenties op wereldwijzer.
en die waren heel veel negatief. dus zoek ff ergens op deze site,
en afgelegen maak mij ook niet uit hoor heb beschikking over een auto.
en rottig joh ben een weekje thuis nu en ik kan niet wennen en miskusa meer dan me lief is… hoop voor de mensen dat ze kunnen overwinteren dit jaar seizoen was toch minder… liefs en groetjes aan mn tweede land en dorpsgeoten…

Mijn dochter gaat maandag naar het reisbureau in Belgie en vraag het nog eens na, dit hotel is gans nieuw gestart ,mischien dat sommigen in de startperiode niet tevreden waren, maar nu hoor ik enkel maar positieve zaken , ik denk dat ik het uit probeer. Mijn dochter beslist,laat mijn ervaring dan wel weten.
Wees niet rottig joh, ik ben deze morgen opgestaan in een koel mistig miesig kusadasi, het leek me Belgie wel. En koud,nu is het echt winter aan het worden. En dat voor de Bayram.En zeggen dat ik deze week nog een strandwandeling maakte in volle zon. Okey, ik doe hier de groeten …aan je dorpsgenoten.
Groetjes uit Kudadasi
Franka

Als je bijvoorbeeld naar Side zou willen gaan kan ik je SIDE STAR PARK aanraden. Dat is een giga mooi 5***** Hotel waar je ook all-inclusive zit. Het is dit voorjaar geopend. Het hoort ook bij hotel Side Star, wat ook niet verkeerd is.
Het ligt vrij dicht bij het strand. de Dolmus stopt er dicht bij. Dus je zit zo in het centrum of je gaat naar Manavgat.
Side zelf is in de winter niet echt levendig, maar als je dat niet zoekt is het een perfecte plek.
Vandaar uit kun je ook nog mooie excursies maken.

Groetjes, Fransijn:TUNISIA: :NETHERLAN