Wij willen in mei misschien voor de derde keer naar Turkije maar zitten met een probleempje: we zijn een beetje verwend geraakt… Onze eerste keer Turkije was in Olüdeniz (Hotel Asena Beach). Een top-vakantie door de rust, mooie ligging, prettig hotel (HP) en excursiemogelijkheden. Vorig jaar waren we in Side (Silence Beach Resort) en dit was echt overweldigend (All-in) door de grootte, enorme diversiteit aan eten en drinken, de zwembaden en niet te vergeten, de kermis op het terrein. Onze kleine van (toen) 4 heeft daar de tijd van haar leven gehad. En daar zit dus ook het probleem: we willen niet terug naar hetzelfde hotel maar we willen wel weer een super-vakantie!!
Waar moeten we heen? Wie kent hotels met een eigen kermis met uitzondering van bovengenoemde en zijn buurman Turan Prince (en liefst niet in Side)? Welke andere hotels zijn uitermate geschikt voor kinderen (qua mogelijkheden en vermaak) rond de 5?
Wie het weet mag het zeggen want wij zien het even niet meer… Alvast bedankt.
WOW! wat een hotel…
ik heb even op de site gekeken… maar een hotel wat nog luxer is en nog meer van die verschrikkelijke dingen heeft…dat bestaat niet!!
Hierbij vallen alle hotels in t niet… maar goed, ik zou er voor geen goud willen zitten… maar wie weet dat hotel met Aqua park erbij is misschien wel wat voor jullie… weet even niet hoe het heet, maar wordt aangeboden door Kras
[quote=ez2xs]
Heb 'm even opgezocht en ziet er werkelijk fantastisch uit… Dit zou 'm wel eens kunnen worden:banana:. Bedankt voor deze tip!![/q uote] het hotel royal wings is super mooi,met een eigen kermis.mooie zwembaden.wij waren in 2005 in scherwood resort.dat ligt ernaast.maar het is wel ver van alles hoor.buiten het hotel is er niks.maar wij vonden dat niet erg,want er is van alles te doen op het domein zelf.gr.
@Christo: Ik ben van plan om met mn vriend naar Sherwood resort te gaan. Kan je me wat meer vertellen over dit hotel? Eten, activiteiten, hygiëne…
Is het echt zn geld waard ?
hallo.wij zijn daar 13 dagen geweest,en hebben ons niet verveeld.de ganse dag was er iets te doen.boogschieten,darts,waterpolo enz.ook de shows s’avonds waar de moeite waard.alles ineengestoken door het animatieteam zelf.naar het schijnt was er ook veel ambiance in de discotheek,maar daar zijn we niet geweest.er is een klein nadeeltje als je houd van schoppen;want dan moet je naar antalya,en dat is toch wet 1 uur rijden met de dolmus.of 15 min met de taxi voor zo’n 25 euro.met de dolmus 1 euro enkele reis.maar naar het hotel zou ik zo terug gaan.lekker eten,veel keuze,s’middags kun je op 3 verschillende plaatsen eten.in de namiddag oliebollen en ijs.wij hadden een familiekamer,dit bestond uit:twee teve’s bad en douche,twee toiletten,minibar,safe.maar hoe een tweepersonenkamer eruit ziet weet ik niet hoor.ik hoop dat ik jou wat geholpen heb.maar wil je nog iets meer weten,vraag maar gerust hoor.gr christo
Maar wat ik niet versta, 1 uur op de dolmus ? In het reisbureau vertelden ze me dat het maar 10 minuutjes was ! Goed dat je dat even hebt gezegd ! Maar in principe vind ik het niet erg, ik zie mn vriend tenslotte weer terug en dat is het belangrijkste !