Alfonso is weer terug op dit forum, en op zoek naar goeie raad. We zouden dit jaar graag op reis gaan naar Turkije, meer bepaald naar Side.
We geraken er maar niet wijs uit, welk hotel we zouden kiezen. We zijn nu momenteel aan het kijken naar de Sunrise Queen, maar daar is het misschien ietwat te duur + zijn de zwembaden wel groot genoeg?
Hebben er hier members goede ervaringen met een hotel in Side, of weet jij, wat echt aan te raden is, meldt het a.u.b. hier.
Nog even voor de duidelijkheid: we zijn op zoek naar aan All-Inclusice hotel, met een groot/goed zwembad, en onze maximumprijs ligt rond de € 4000.
P.S. Als ik dit hier niet mocht plaatsen, gelieve het te verplaatsen
Ik dacht al, dat ik iets vergeten was :wacko:
We zijn dus een gezinnetje van 3 personen: twee volwassenen (allebei 41 jaar) en één kind (geboren op 23/12/1993)
ik ben in het hotel naar sunrise queen geweest…en volgens mij lijken ze nog al op elkaar.
was mooi…maar idd niet zo een groot zwembad…ligging van hget hotel vond ik wel geweldig.
als je voor veel grote zwembaden gaat, moet je naar kamilya holiday village…geweldig groot…aquepark…we kwamen daar terecht door een overboeking…maar was zeker top!!
ligt wel in colakli…maar met de dolmus ben je binnen 10 min in side…
hallo het is mischien ook handig om eens op jetair.be te kijken in belgie worden heel grote kortingen gegeven voor de turkse riviera met kinderen tot 16 jaar gratisaltijd de moeite waard en in belgie is jetair top.Zo kan je met je 4000 euro veel doen haar.even surfen zou ik zeggen.
groetjes
We vinden (voorlopig) onze ‘goesting’ niet in Side. Daarom zijn we nu aan het kijken in Belek, is deze streek aan te raden, qua bezienswaardigheden/hotels?
Heeft er trouwens iemand ervaring met hotel ‘Hotel Gloria Golf Resort’? Is er genoeg animatie, daarmee bedoel ik: is er 's avonds een kleine show, en kan je iets doen aan het zwembad?
NEEN ! Als je enkel voor het hotel gaat en het zwembad, zou ik zeggen: JA maar ga je om bezoeken te doen en regelmatig naar het centrum te gaan dan zeg ik NEEN ! Ligt ver van alles, niets te doen in de buurt of je moet al een half uur de bus op. Savonds geen verlichting op straat, althans vorig jaar niet… Ideaal om er te golfen anders niets nul noppes te doen !
Wij zijn nu niet meteen de mensen, die gaan voor winkeltjes, etc. (dus geen echte massatoerisme voor ons). Neem nu eens aan, dat we een auto zouden huren, en daarmee naar Manavgat, Perge, of andere ‘monumenten’ rijden. Zou dat dan mogelijk zijn in één dag, of niet?
**Herhaling van vorige pagina ( ): **Heeft er trouwens iemand ervaring met hotel ‘Hotel Gloria Golf Resort’? Is er genoeg animatie, daarmee bedoel ik: is er 's avonds een kleine show, en kan je iets doen aan het zwembad?
Volgens mij is het met de auto wel te doen als je enkele uurtjes in de auto wol doorbrengen in die hitte… Maar wss heb je er dat wel voor over. Als je vroeg vertrekt en niet persé om 16u in het hotel wil terug zijn, denk ik wel dat je mooie dingen kan gaan bezoeken met de auto !
Met de bus naar Antalya is het een uurtje rijden om je zo een idee te geven
Kan je over Belek en de hotels daar weinig vertellen, het auto huren is wel ons ding zeg maar…
In de streek rond om Antalya, en richting Side is het berijden van een auto goed te doen. Vergeet geen airco in de auto, en alles is prima uit te houden. MAAR…Om alles in 1 dag te doen, NEE! Veel te veel te zien en daar heb je meer tijd voor nodig…en dan komt het vervelende erbij kijken namelijk:
JE moet elke keer precies dezelfde route rijden om naar de dingen te komen…elke keer dezelfde grote doorgaande weg… Daarna wel van de weg af naar kleine dingen te kijken, maar dan weer terug op DIE weg…Heel saai en vervelend…
Ook al maak je geen “Winkel-sport” vakantie…juist in de dorpen ontmoet je de bevolking… Ik persoonlijk vind het altijd spijtig te horen dat mensen naar Turkije geweest zijn, op zo’n mega-resort terecht komen, en vervolgens 1 dag excursie maken en niets van de bevolking en het land hebben gezien
Ik wens jullie veel voorpret, en hoop dat jullie vinden wat voor jullie geschikt is…fijne vakantie
Erg bedankt voor de reactie, beppie Nu zijn we weer wat wijzer geworden over de streek rond Side, en het huren van een auto in Turkije.
We zijn er wel nog altijd niet uit, welk hotel we zullen boeken. Momenteel zijn we erg druk bezig met kijken naar verschillende hotels (jammer genoeg zijn de prijzen meestal hoger dan € 4000). Onze nieuwe voorkeur is Hotel Kumköy Beach Resort: het zwembad (+ glijbanen) lijken ons groot genoeg. De commentaren (op verschillende sites) zijn enorm veelbelovend.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het Hotel Kumköy Beach Resort, of die het al gezien hebben van dichtbij?
Hallo,
Wij hebben zeer goede ervaringen met de Barut groep, dat is een Turkse hotelgroep met drie hotels in Side en één in Lara. Kijk even op hun site: www.baruthotels.com
he alfonso,
ik heb gemerkt dat je belg bent, als ik jou was zou ik eens
zoeken bij oad en arke .nl daar zijn ze veel goedkoper dan in belgie daar moet je voor 4000 euro echt wel iets vinden voor drie personen je kan zelfs indien je dat wil in brussel vertrekken.ik reis ook altijd via nederland omdat dat in onze paas en allerheilige vakantie vaak tot 300 euro pp goedkoper is .
groetjes
Als we nu geen echte slechte commentaren meer horen, gaan we zo goed als zeker naar het hotel ‘Kümkoy Beach Resort’. We hebben zeer goede reviews gelezen op Vakantie Reiswijzer & op een Duitstalige site. Het hotel is ook zeer begaan met alle gasten, en hebben zelfs aangekondigd om alle kleine opmerkingen van die Duitstalige site te verbeteren.
Nog iemand op dit forum ervaring met Hotel Kümkoy Beach Resort?
We gaan dus in de zomer naar Side, en waarschijnlijk boeken we via Thomas Cook.