Ervaringen met de badplaats Side.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Side.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Ervaringen met de badplaats Side.
Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Side.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…
Ik ben vorig in Side geweest en het beviel mij prima. Verbleef in Kahraman Hotel. De mensen die daar werken zijn erg aardig. Ook gezellig eettentjes in de buurt
Ik ben verleden jaar mei in Side geweest, in hotel Side Star Park…Side ik wil er niet meer naar toe, wat zijn de turkse mensen verschrikkelijk arrogant, nee dan ga ik liever (zoals dit jaar) naar Alanya. Of Bodrum daar zijn de mensen heel anders veel vriendelijker en gastvrijer.
groet Viva
Het is wel errug rustig vanavond he? :unibrow:
Oeps… verkeerde topic :redface:
nvt
2 jaar geleden in Side Star Park geweest en voor de 1e keer naar Side. Het is mij zeer goeb bevallen. Ik zou wel weer terug willen naar Side. De mensen in het hotel waren zeer gastvrij en in de directe omgeving ook.
Jammer Viva, dat je zo’n slechte indruk van Side hebt gekregen.
Het is mijn thuisbasis en ik maak weinig arrogantie mee daar. Iedereen is juist erg aardig en behulpzaam.
Iedereen kent elkaar ook. en dat is best handig, want ze helpen elkaar allemaal.
Ik zit hier nooit meer in een hotel, maar kom In Hera vanwege m’n vriend, die daar werkt.
Daar werken zeker aardige mensen.
Hoi Fransijn, ik heb ook niets tegen de mensen die in het hotel werkten, maar bij de haven werden we van huis uit al bedonderd door een cafe, die haalde ons naar binnen met de mededeling koffie 1 euro, nou we waren met zijn 6en en we moesten voor 12 koffie dus geen 12 euro betalen, maar 28 euro…en dan ben je dus echt belazerd, toen we daar wat van zeiden, werden ze heel erg boos, en werden vreselijk arrogant. Ook toen mijn dochter een truitje (t shirt) paste en vroeg wat hij kostte werd ons verteld 35 euro nou dat vonden wij veel te veel, toen mijn dochter zei, dat ze er 15 euro voor wilde betalen (wat ik nog te veel vond hoor voor een gewone halter tshirt zonder merk) werd hij boos en scheurde bijna het shirt van haar lijf.
Dit heb ik in al die jaren dat wij naar turkije zijn geweest nog nooit mee gemaakt.
Vorig jaar in mei was het in Side uitgestorven, en dan heb je een klant en daar ga je dan zo mee om.
Nu mij zien ze niet meer in Side nooit meer…
Ik ga lekker weer naar Alanya…daar heb ik het in al die jaren nog niet mee gemaakt.
groetjes Viva
Hoe vervelend ik het ook vind, ik ben het eens met Viva.
Wij waren met de familie 3 jaar geleden daar. Hadden vanuit Alanya met een auto een dagje omgeving, met als einde Side
Eerst kwamen we aan, en toen we het centrum inliepen en ergens een prijs vroegen viel ons al op dat het er duurder was dan in onze omgeving in Alanya. De kinderen wilde een ijsje, twister. Koste 2 lira(overal in Alanya toen 1 lira) en toen we dat zeiden vertelden ze dat dat dan ook wel goed was…(dan voel ik me al in de maling genomen…)
Ergens ging mijn moeder(toen bijna 70 jaar oud) vragen wat een zonnenbril koste…en toen ze dat wat duur vond werden haar dingen verweten…nee zo zijn wij niet gewend dat men met de oudere mensen omgaat…
We gingen eten waar ze dat eten in van die vazen klaar maakten. Wij zeiden met 6 volwassen en 2 kinderen is 3 vazen voor 2 pers genoeg… zei brachten er 4 en ook gewoon 4 betalen(terwijl we er echt maar 3 besteld hadden…)
De mensen daar hebben het voor ons dus qua Side helaas verpest
Nee is ook niet mijn favo…
Ben z’n 6 keer in Side en omgeving Side geweest…Helemaal super, heb het er altijd heel erg naar mijn zin gehad…
Ga er vast en zeker ook nog een keertje terug…De verhalen die hierboven verteld worden herken ik niet…Jammer dat jullie dit zo hebben moeten meemaken!
Groetjes Yvonne
Wij zijn 4 maal naar Side geweest, we hadden telkens goede hotels die dan ook langs lange zandstranden lagen, waar je uren kan wandelen. Zalig ! Zeker 's morgens vroeg. De reden waarom wij daar “gevlucht” zijn, was de massa Russen die de hotels en stranden om zeep hielpen. Wat een arrogante, onbeleefde, onvriendelijke mensen ! We zijn terug naar Bodrum (Turgutreis - Aegean Dream) getrokken. Er zijn er wel enkele, maar die vallen dan nog mee, die zijn meestal van de Oekraïne. Jammer, maar voor ons geen Side meer !
vorig jaar ben ik ook in side geweest in club voyage sorgun, vond het hotel heel goed, we waren in mei geweest en toen was het niet zo druk in het hotel en ook niet in side zelf, eind van de vakantie inderdaad veel russen. we zijn toen ook nog een dagje naar antalya geweest maar dan vind ik side leuker als antalya misschien omdat het er wat rustiger was… Maar zou nou ook wel nog andere steden in turkije willen zien.
Ik ben nu 3 x in Side geweest en altijd erg leuk daar gehad, is veel te doen en gezellig
ik ben 2 x in side geweest en vondt het klasse en ook de hotels waar ik geweest ben (carolla en turan prince resident) dit jaar een keer naar kemer en volgend jaar weer side kumkoy hotel
Ik ben nu dit jaar 2 x in Side geweest in Hotel Turquoise en dat was fantastisch. De tweede keer was ik alleen en ik ben ook alleen Side in geweest en absoluut geen probleem. Alleen maar vriendelijke mensen. Over 4 weken ga ik weer voor 1 week naar het Sweet home hotel in Side. Ik verheug me er enorm op en ga waarschijnlijk volgend jaar voor een langere periode om hier te werken.
Net terug uit Turkye, was voordien al een keer naar kusadasi gegaan en dit jaar was het de 2e maal dat we Side bezochten. De eerste keer was 8 jaar geleden en de stad is enorm veel veranderd!! K’heb 11 dagen in Club Voyage Sorgun Select gelogeerd en heb werkelijk een droomvakantie beleefd, super vriendlijk personeel, enthousiast animatie team , de verveling kon gewoon niet toeslaan! Moesten er nog mensen naar dit hotel geweest zijn laat gerust iets weten het is altijd leuk om ervaringen te delen
Wat leuk, Club Voyage ligt naast Turquoise en daar kwam altijd hele gezellige muziek vandaan. Ik stond vorige week nog bij Turquoise op de pier en te luisteren naar Mustafa Sandal (volgens mij was het Indir) die toevallig bij Club Voyage gedraaid werd. Heerlijk.
De bar aan het strand ziet er bij Voyage heel leuk en relaxed uit. Maar ik heb bij Turquoise ook al heel veel plezier gehad.
idd, beach bar was enorm leuk zekr saves, eergistr was er een feestj waar iedereen in het wit naartoe moest komen was egt super leuk!! Kmis die sfeer en de mensen nu all, denk eraan om volgend jaar daar ergens te gaan werken ga eens de mogelijkheden bekijken en eventuele reisgenootjs zoeken en turquoise was dat goed?
Wat leuk, ik ga volgend jaar definitief naar Side verhuizen en daar een bedrijfje beginnen (als alles lukt met de vergunningen). Ben nu al een aantal keren geweest waarvan 2 keer naar Turquoise. Maar daar kom ik nu alleen nog af en toe want in zo’n all inclusive resort leer je natuurlijk niet meer van Turkije kennen maar ik ken er natuurlijk ondertussen wel veel mensen. Turquoise is ook erg goed en heel gezellig. Ik denk dat die 2 resorts wel zo’n beetje gelijk zijn. Als alles meezit vertrek ik zondag weer naar Side om vrienden te helpen die daar een hotel hebben en nu met een groot personeelsgebrek zitten dus dan ga ik een weekje in de horeca. En dan 1 weekje naar huis en dan weer terug voor mijn eigen bedrijf.
Beste lezers!
Het seizoen is voorbij!!! Dus laat ons weten hoe jouw vakantie in Side is geweest!!!
Gr. Cynthia