Side

Hallow wij gaan waarschijnlijk met de zomervakantie naar side. Ik zou graag wat info willen krijgen wat mij vooral aantrekt is:

De goedkope merkkleding
Sieraden
Het strand.
het uitgaan

Is het veilig om uit te gaan? En wat ik hier heb gelezen is dat je ten huwelijk wordt gevraagd? zijn de mensen aardig, gastvrij? Nou jah heel veel vragen ik hooop dat ik een antwoord krijg

Kus Liesenke :wub:

gebruik de zoekfunctie eens, daarmee vind je heel veel topics over Side.

merkkleding en sierraden vind je ongeveer overal in Side. Daar loop je constant tegenaan. :slight_smile: dus dat zal niet zo moielijk zijn te vinden. er is echtkeuze genoeg.

het strand, ik weet niet precies waar je hotel is? maar Side heeft mooie zandstranden (geen kiezelstenen, ook wel een beetje maar het grootste gedeelte is strand).

het uitgaan. Hoe oud ben je? Side is nog niet zo’n heel erg uitgaanscentrum zoals je in Alanya en Marmaris zult vinden, die staan daar echt om bekend, maar je kunt er leuk uitgaan. OXYD is een leuke disco, en in Side zelf heb je zat leuke restaurantjes, barretjes enz enz enz… genoeg te doen
het is gewoon wel veilig om uit te gaan hoor. helemaal als je niet in je eentje bent. als er lastig gedaan wordt, gewoon negeren over het algemeen lukt dat prima.

ja, je wordt er snel ten huwelijk gevraagd, maar dat is overal in Turkije, niet alleen in Side. Gewoon niet serieus nemen :wink:

de mensen zijn erg aardig en gastvrij. Als je gaat winkelen zul je merken dat veel winkeliers je uitnodigen om appelthee te drinken. Dat kan je doen, maar ze proberen je dan echt veel aan te smeren.

veel plezier.

nur

idd…er zijn zo veel topics over side…
alles te vinden wat je vraagt.

groetjes

filiz

je kan ook wel antalya zoeken of alanya want daar kan je heen met de dolmuss

Hoi Liesenke,

Ik ben net terug uit Side. Het is niet zo’n heel grote plaats dus je kunt alles goed belopen.
Ik weet niet aan welke kant van Side je zit. Er zijn tal van leuke winkeltjes en vele shops met kleding.
Wat het uit gaan betreft kun je in het stadje goed terrecht bij het Lighthouse, waar regelmatig schuimparties zijn en in de Apollo, achter de tempel.
Als je vlak bij het Side Star Hotel logeert is het ook heel erg gezellig om naar Alremu te gaan. Dat is een restaurant aan het strand waar na etenstijd gezellig gedanst kan worden. Er heerst daar een gezellige sfeer en je kunt er relaxt zitten.
Ook kan je met de dolmus naar Kümkoy gaan, want daar vind je ook een aantal disco’s.
Helemaal feesten is het aan de boulevard van Alanya, maar dat is wel een uur met de auto.

Ik hou echt van Side. Deze zomer ga ik er weer naartoe om bij vrienden te logeren.

Ik wens jou er ook heel veel plezier.

Groetjes, Fransijn :wub: :wub:

Hoi!
Ik ben enkele jaren geleden naar Side gegaan, en ik herinner mij dat het een heel gezellig dorpje is met meer dan genoeg uitgaansmogelijkheid: van discotheken tot danscafés tot gezellige restaurantjes waar zelfs een dansje kan geplaceerd worden.
Ik heb toen een extra koffer met kledij mee naar huis genomen. Let wel op dat je niet meer betaalt dan dat je zelf wil geven aan népkledij.
Ik hoop dat je er een leuke tijd beleeft!

Ik verkies ALANYA toch boven Side, maar toch alvast veel plezier hoor !

Wij gaan elk jaar naar een Kümköy… Dat is een plaatsje vlakbij Side… Ik vind het echt super daar… Mooi strand… leuke en aardige mensen… Je kan er lekker winkelen en het is er erg gezellig… Wij gaan over 13 dagen ook weer naar Side.

Nog 26 dagen en dan ga ik ook naar Side!!! :smiley: :stuck_out_tongue:

Liefs Cynthia

:slight_smile: hee
ik zou zeggen ga naar side een leuke plaats en een heel fijn stand. geen gezeur meet kiezel strand. een lekker zandstrand.

De stad kun je naar genoeg juweliers maar je moet echt naar het oude centrum. Trouwens in het centrum kun je ook best veel vinden van de oude romeinen best interesting. Alleen ga niet via de hoofd weg naar het centrm je word bijna plat gereden. Via het strand is veel relaxter.
Uitgaan doe ik niet dus heb geen ervaring met uitgaan is side.
Je kunt trouwens ook lekker eten langs het strand. :stuck_out_tongue: trouwens een paar jaar geleden hadden ze aan de andere kant van side. Bij app. Simay in de beurt een paar leuke winkeltjes vaar je nep kleding kon kopen. Je kunt gewoon passen ze hangen er niet om je nek. Alleen prijzen staan vast maar zijn ook een stuk lager :slight_smile:

ik ben echt jaloers :frowning: op de mensen die naar Side gaan. Cynthia en MiZz-Stylo0w , hoe lang gaan jullie???

als ik in augusus in antalya ben, ga ik zeker meerdere malen naar Side, ben helemaal verliefd op het plaatsje (en mn ex zit er dus ga zeker naar hem) en kan echt neit wachten…

het is een prachtig dorpje, met mooie opgravingen, mooie stranden, kumkoy is ook leuk je kan er goed winkelen enz enz enz heeriljk

Ik ben net terug uit Side… :frowning: Ik was er 2 weken… Heb me vriend daar ook weer gezien… Ik wil egt heeel snel weer terug… ik mis alles daar… de winkels, de lieve mensen, enz. Misschien gaan we in September of Oktober weer… want me vriend moet ook bijna in het leger… :angry:

@Mizz-styloow…Waar ga je normaal in kumkoy op vakantie…hotel app??naam ervan…??
Heb je het wel weer leuk gehad…Zelf ben ik helemaal gek van side/kumkoy…!!

groetjes yvonne

Wij gaan meestal naar een hotel daar…
Dit jaar zijn we voor de 2de keer naar Hotel Paloma Side Beach geweest.
Was weer helemaal geweldig.
De hele dag lekker op het strand en bij het zwembad zitten, en s’avonds lekker winkelen in de straat in Kumköy en af en toe wat drinken daar.
En natuurlijk naar de Disco en ik ben nog naar Oxyd geweest.
We hebben het egt super gehad.
Alleen volgende keer willen me ouders naar een andere plaats in turkije… :angry:

X Yoella