:huh: wie kan mij informatie geven over side wat je daar zoal kunt doen bezienswaardigheden en wie is er toevallig wel is naar hotel belinda geweest in side? groetjes miss piggy
hey meid, ik ben naar Side geweest en j ehebt daar echt een hele mooie omgeving maar naar welk deel ga je precies? Wij waren naar Kumköy geweest. Een heel mooi vissersdorpje. Ik weet helaas niets over dat hotel te vertellen maar misschien kun je kijken op vakantiereiswijzer.nl daar heb ik zelf ook op gekeken toen ik vorig jaar naar Alanya ging. Daar zoek je een hotel op en mensen hebben dan meningen daarover gegeven enzo. Ik weet neit of ie erbij staat, ik ben zelf ook wel benieuwd nu dus ik ga even kijken… veel succes nog en alvast een fijne vakantie gewenst. Met wie ga je ? naja, doeii doeii
groetjes Günes
ik heb gekeken en ja, hij staat erop, kun je dus even alle reacties lezen…volgens mij is het wel een goed hotel maar misschien een beetje voor wat oudere stelletjes? Ik weet natuurlijk niet hoe en met wie jij gaat dua kijk zelf maar even of het wat is. groetjes Günes :rolleyes:
Hey hey !
Ik heb al eerder op dit forum antwoorde gegeven over hoe Side zelf is enso … dus dan moet je maar even een aantal topics terug kijken … over het hotel kan k niks zeggen !
Doeii ! xx
missimoy, dat vind ik eigenlijk ook.
Miss Piggy, je blijft er maar over vragen, maar ik heb al meerdere malen op je vragen antwoord gegeven. Ik blijf niet bezig. Je blijft maar zeggen dat je nooit reactie krijgt maar dat is flink onzin.
ER zit hier op het forum een zoekfunctie. Zoek op Side en je zult er zat onderwerpen over vinden