Inlichtingen

Hallo, zijn al bezig onze reis te plannen voor volgende zomer en daarom had ik graag wat reaktie’s van mensen die in één van de volgende hotels verbleven: hotel Belinda Beach Club - Side
hotel Kamelya World Resort - Colakli / Side
Groetjes en alvast bedankt,
Pompier

Beste Pompier,

Colakli ligt afgelegen;z’n 10 km van Side(ligt eraan waar je zit),je hebt er niks,ben afgelopen zomer(werk) vaak er doorheen gereden met mijn scooter;(de wegen zijn behoorlijk slecht) je bent aangewezen op de plaatselijke animatie,enz.

Seher hotel is een goede optie;ook wat betreft Hane Family hotel(nieuw)

Voordeel is wel dat je als laatste wordt opgehaald voor transfer luchthaven Antalya of een trip naar Antalya.

Gr.Hans.

Hans , bedankt voor de info.
Groeten ,pompier

aanrader: hotel Asteria in Side!!! :rolleyes:

Hallo ,

Ik ben ook in een hotel in side geweest.
Dit hotel was het niet , dus kan er ook niks over vertellen !
Maar ik wou wel even zeggen dat side een leuk stadje
is om te winkelen ! Ook de watervallen van Manavgat
moeten erg leuk zijn (heb ik gehoord) !

Veel succes met beslissen !

Doeggg !

Toch allemaal bedankt en zou zeggen : laat maar komen…
Groetjes , pompier

Ik ben bij de watervallen van Manavgat geweest, niet echt bijzonder, eerder zonde van je geld. Dat ze dat watervallen noemen… Het water valt dat klopt, maar echt niet verder dan anderhalve meter naar beneden. Het is ons dus tegengevallen… Side is wel een leuk stadje.
Fijne reis! groetjes, Ellen :slight_smile:

jekunt beter de duden watervallen bezoeken in antalya. Die zijn veel mooier dan van manavgat en het boottocht die bij manavgat bij zat was ook niet echt bijzonder. Side is wel mooi

groetjes besmile

als je van shoppen houdt is de markt in manavgat wel heel leuk…
tenminste dat vond ik…

Heee !!

Jaa, ik hoorde ook alleen maar van mensen dat ik naar de watervallen van manavgat moest gaan, dus dacht dat het wel leuk was. Naar de reacties te horen niet egt iets bijzonders dus … :unsure:
Maar side zelf is leuk en (ik die van winkelen houdt) heb me daar aardig kunnen vermaken met die winkeltjes bekijken !! Ook de markt in manavgat is erg leuk … als je daarvan houdt tenminste … zelf heb ik het er niet zo op … in die hitte (de markt is natuurlijk overdag) tussen al die mensen lopen. Wij gingen savonds met de taxi naar side en ook weer net op tijd terug voor de avondshow van het animatieteam bij het hotel … :smiley: maar tog is het wel leuk om een kijkje op die markt te nemen !! Wij hadden het geluk dat we de ‘chef’ van het bewakings’team’ hebben leren kennen, en die zo gastvrij was om ons naar de markt te brengen. Maar het is ook makkelijk te doen met de taxi ! Wij zijn verder niet egt buiten het hotel geweest (eigenlijk best wel een schande :unsure: …) alleen savonds. Wij hadden alles bij ons resort … tuinen, een vijver, zwembaden, glijbanen, etenn!!! enz. En natuurlijk eeen heeeeeeel leuk / lief animatieteam ! :smiley: Maar het is wel een leuk plaatsje … wij zaten dan niet in side, maar net erbuiten !
Nou … ik hoop dat je genoeg info hebt !! Doegg …

iedereen bedankt hoor voor de verschillende reaktie’s , waarschijnlijk zal het opnieuw Silence Beach in Manavgat worden , dat was daar een fantastisch hotel en een uistekende bediening.
Bedankt en de groeten , misschien tot volgend jaar ???
Pompier

Nou heel veel plezier dan maar daaar !! :smiley:

Groetjess !! xx

hey ik zat in selge beach dat ligt naast silence beach… zag er idd heel mooi uit… ik was in 2003 ook al in selge beach en toen werd dat hotel gebouwd…
nou ja super veel plezier!!!

ik ga waarschijnlijk toch weer naar selge beach… hihi mijn vriendje zit daar…

xxx