Hi allemaal, Ik en mijn vriend gaan dit jaar naar Side. Wij zitten in hotel turquoise en vertrekken 27 augustus vanuit Weeze… Wie gaan er nog meer in deze periode?Altijd leuk om te weten:vak02:
gr manuela>>>
Hi allemaal, Ik en mijn vriend gaan dit jaar naar Side. Wij zitten in hotel turquoise en vertrekken 27 augustus vanuit Weeze… Wie gaan er nog meer in deze periode?Altijd leuk om te weten:vak02:
gr manuela>>>
Turquoise is een heel goed hotel Ik heb daar mijn man leren kennen
Heel veel plezier daar!
Wat leuk:D
Turkse man?
Zijn ze daar wel vriendelijk en leer je er snel mensen kennen?
Ja Turkse man
Het personeel is ontzettend vriendelijk! En hoe snel je er mensen leert kennen ligt denk ik vooral aan jezelf maar er loopt altijd personeel van het animatie team rond om te vragen of je mee komt doen met 1 of ander spel en dan kun je wel een praatje met ze maken…
Ooh Side :zon02:! Ik ben jaloers!! Hier zijn wij jaren geleden al eens geweest. Meestal gaan we naar Kemer of Bodrum, maar mijn zus wilde toen naar Side. Daarna nooit meer geweest. Gewoon niet van gekomen want het was een heerlijke vakantie! Het hotel waar wij zaten heette geloof ik Voyage Shogun ofzo. Dus dat is niet die waar jullie het over hebben.
Heb overigens nooit een probleem gehad met een praatje. Komt altijd wel leuke mensen tegen. Bij het zwembad, restaurant, een barretje of als je de kinderen bij de animatie afgeeft. Alleen russen kunnen soms wat vervelend zijn.
Of ben ik de enige daarin?
ANITA!!! Je kan toch niet zeggen dat ADR bij Bodrum ligt…dat ligt bij Turgutreis…(hihi kon het niet laten…nog 3 wkn en dan gaan we er weer heen)
Anita dat klopt Voyage (ligt in Sorgun) …is ook een mooi hotel inderdaad en ligt vlak bij Turquoise. Wat Russen betreft ben je niet de enige hoor…
oeps sry:P Maar fijne vakantie!!
Wat leuk, mijn vriendinnetje werkt in Turqoise