Naar Side in oktober

Wij (stel) willen in de eerste helft van oktober een weekje boeken in Side.

Nu heb ik ergens gelezen dat, omdat het seizoen ten einde loopt, het service-niveau dan niet meer zo goed is: buiten eten niet meer mogelijk, het personeel loopt op z’n laatste benen, buitenzwembad gesloten…

Heeft iemand hier ervaring mee?
Of juist niet?
Welk hotel (direct aan zandstrand) is aan te raden waar we lekker buiten kunnen eten, lekker in het zwembad kunnen poedelen en het personeel nog niet uitgeblust is?

Alvast bedankt voor je reactie!
Paul en Marleen

Beste Paul en Marleen;is onjuist…probeer club voyage sorgun eens in sorgun/side,topkwaliteit en klasse

Club Voyage is idd erg goed. Wat je ook kan proberen is Turquoise dat ligt ernaast en is ook fantastisch met super vriendelijk personeel. Zelfs nu in het hoogseizoen terwijl het echt enorm druk is hebben ze voor iedereen een vriendelijk woord, een lach en aandacht. Ik was er vorige week een avond met een vriend die veel ervaring heeft met dit soort hotels en die was zeer onder de indruk van het personeel bij Turquoise.

Dank voor jullie reacties, ik ga eens surfen.

ben net een week terug, aan te bevelen is orfeus parkhotel in side alles top

Ben ook net een week terug, we zijn in Turquoise geweest: ook alles top.
Uitstekende verzorging, vriendelijk personeel, heel goed eten, temperatuur elke dag tussen 28 en 30 graden, zeewater 23 graden.
Zeker geen end-of-season sfeertje.
Nog een tip voor mensen die naar Side of omgeving gaan: ga shoppen in Manavgat, is goedkoper.
Toch een heel leuk plaatsje Side, eigenlijk een heel groot openluchtmuseum.

Paul. wat leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in Turquoise. Ik weet dat het er nu zelfs nog helemaal vol zit. Ik ben zelf ook weer in Side en veel hotels hebben het al niet meer druk maar bij Turquoise loopt het nog top. Zelf woon ik hier in een eigen appartement en daar ben je zeker langsgekomen als je van turquoise naar side gaat met dolmus of taxi.

Manavgat is zeker een aanrader om te shoppen. En Side is gewoon gezellig.