Hoe naar Bodrum eind december?

merhaba,

eind december (liefst op 26 december) wil ik naar bodrum en vervolgens waarschijnlijk 1 week naar adana.
het probleem is echter in bodrum geraken! (adana doen we dan wel met de bus)

ik zoek vluchten via istanbul maar geraak er niet wijs uit, dikwijls omdat ik geen juiste data kan vinden… o ja en mijn turks is (nog) niet goed!

iemand ervaring hiermee?
graag geen tickets aan €1000 :wink:
€300 lijkt me al genoeg!

alvast bedankt
nadia

Hey,

volgens mij sluit heel bodrum airport in de winter, was er in de laatste week van oktober een keer en toen was alles de helft van de prijs omdat ze gingen sluiten. Maar het kan zijn dat het veranderd is, is al een aantal jaar geleden. Izmir is wel open. Succes met zoeken.

:confused:
ik heb gelezen dat het vliegveld wel voor inlandse vluchten open blijft…maar ja…

zal alvast eens naar izmir kijken, thx!

@nadia_cengiz, misschien een hele stomme vraag maar waarom vlieg je niet aan op Antalya??
vanaf daar is het korter naar Adana??
maar je zult wel ook in Bodrum nog ergens naar toe willen of niet?
Als dat niet zo is, kun je beter op Antalya vliegen , enne…ticket kan je kopen bij C…don haha. :biggrin:
26-12 heen/ 04-01 terug: totaal 320,-- incl luchth.belasting…

dankjewel von!
wil idd ook in bodrum het één en ander doen
maar heb idd veel keuze richting antalya en prijzen vallen goed mee!

ben in mijn nopjesssssssss :biggrin: :thumbsup: :king:

is goed hoor graag gedaan.
beter is naar antalya te vliegen, vanuit daar zit je centraal en kan je ook met de bus naar Bodrum geen probleem. maar dat weet je zelf ook …:king:
groetjes en veel succes !

Vanuit België kan je vanaf november enkel nog in Antalya geraken. Ikzelf moet ook naar Izmir maar aangezien die niet open is in de winter, spreek ik af in Antalya… Beetje ver, maar beter dan niets :wink:

iemand enig idee hoever antalya van bodrum ligt?
en hoe lang de busreis duurt…

een uur of 7 rijden ongeveer met de bus

Bodrum aiport blijft open deze winter vanuit Engeland gaat er een keer per week een rechtstreekse vlucht (dat is voor het eerst dit jaar omdat er zoveel expats wonen in Bodrum). Bodrum is een Militair airport en dus altijd open! İig voor Militair verkeer en deze winter dus ook voor passagiers!

Vanuit İstanbul kun je ook met Corendon naar Bodrum vliegen voor meer info kijk op www.corendon.nl

Succes!!

mooi zo!
gelukkig heb ik nog niets geboekt :slight_smile:

maar wordt nog even afwachten wat dat zal kosten, vanuit engeland, én hoop dat de controles dan niet te lang duren …

bedankt hoor!

Ik zie dat dit bericht in 2006 is geplaatst, maar ik vraag me af hoe het is gegaan? Ik ga namelijk met een vriendin ook eind december naar Bodrum via Antalya. Maar weet iemand hoe het zit met de bussen?? want wij hebben gehoord dat deze maar 2x per dag vertrekken… Kan iemand mij helpen…

an1983 waarom ga je via antalya en niet via ızmir?weet niet waar je woont maar vanaf duitsland gaan bijna iedere dag vluchten naar izmir rechtstreeks kijk maar eens bij sunexpress of öger tur vanuit izmir is het dan nog 4 uurtjes met de bus vanuit antalya is het 9 uur naar bodrum,vlieg zelf altijd izmir in de winter

Hi Dexter,
Die vriendin had al geboekt voor ons en we kunnen niet cancellen… :frown:
We landen dus in antalya. We hebben al gemaild naar allerlei busbedrijven, maar ze reageren niet…

De grote buslijnen zullen idd 2x per dag rijden, 's morgens en dan weer 's avonds laat(nachtbus). Maar tussendoor willen er ook nog weleens bussen rijden hoor. Die zijn dan alleen vaak wat minder comfortabel. Maar het is absoluut wel te doen. Gewoon in Antalya naar de otogar gaan en ter plekke informeren wanneer de 1e beste bus die richting op gaat!
Succes en goeie reis.
Ikzelf ga morgen naar Antalya vliegen, dan met de bus naar Alanya. En dan 2 dagen later van Alanya met de bus naar Marmaris. Heb nog geen idee van de vertrektijden daar, maar ik zie het wel. Komt wel goed.

Klopt wat Crazymar zegt…gewoon op de otobusgar in Antalya informoren…er zijn zoveel aanbieders ter plaatse,ze trekken gewoon aan je qua laagste prijs.

super bedankt!!! We gaan kijken hoe het gaat lopen, maar super voor deze info!

Graag gedaan…daar zijn we immers voor…

Is goed te doen hoor! Ik heb het regelmatig andersom gedaan, dus van Bodrum naar Antalya. Echt super, ongeveer 8 uur, vanaf de Otogar met de taxi naar de luchthaven et voila!!
Dus het gaat jullie ook vast lukken, succes enne veel plezier!!

Ik vraag me dat af of het ook veel verschil maakt kwa prijs. Hiermee bedoel ik vertrek vanaf Nederland of Belgie richting Bodrum of Antalya en dan de rest met de bus. Stel je ticket zou dan 50euro duurder zijn (wanneer je direct vliegt) en de bus 100euro. Dan is de keuze snel gemaakt…

Scheeld het echt zo in de prijs door een bepaald vliegveld wel of niet te kiezen en dan verder te gaan met de bus?