Vliegen naar Izmir in December

hallo!

Ik ben van plan om voor 15 december naar Izmir te gaan om mijn vriend te bezoeken, nu kan ik alleen nergens tickets vinden, ja met drie overstappen ertussen of een gigantisch dure prijs.
Wie heeft er ervaring met vliegen naar Izmir in deze tijd, zoja zou je mij dan even willen laten weten waar je dan boekt?

In december is de luchthaven in izmir gesloten voor internationale vluchten.

www.biac.be Dit is de website van de belgische luchtvaartuitbater. Daar gewoon je bestemming ingeven en je krijgt een hele lijst van vluchten van verschillende prijsklasse Ik heb het net even voor je opgezocht. Een vlucht vanuit Brussel op 15 december en terugkeer op 22 december zou 315 Euro kosten.
Ik vlieg zelf vaak in de winter op Izmir en weet dus uit ervaring dat je geen goedkopere vlucht dan 300 euro zal vinden.
Hopelijk ben je hier wat mee.

oh ja… Je zal steeds een tussenstop moeten maken of via Istanbul of via Ankarra. Een rechtstreekse vlucht naar Izmir bestaat gewoon niet in de winter.

hallo Bregje,

Zo te lezen weer terug uit Marmaris. Uit je topic kan ik opmaken dat je een leuke vakantie heb gehad, of er in elk geval iets leuks aan over heb gehouden.
Heb je www.bexreizen al eens geprobeerd? Miss is de site iets voor je!

Gr Rachel

hallo,
wij vliegen ook in december naar Izmir,
maar er zijn zoals andere ook zeiden geen rechtsreekse vluchten.

alles is via via. de bekende zijn turkish airlines/lufthansa maar daar betaal je flink wat voor. :thumbsdown:

wij zelf gaan met tourplan.
het vluchtenschema is niet te vinden op hun site. www.tourplan.nl
en ze vliegen alleen op de zondagen.
maar wij zelf gaan 24dec-7jan.
en dan zijn we voor 2 pers. 552,- euro totaal kwijt,
en ze zijn aangeloten bij het SGR en het calimiteitenfonds, dus je kunt met zekerheid op reis.

onze vlucht gaat overigens via kayseri.
tijdsindicatie:
heen vlucht : 12.15 uur -aankomst 19:00 uur
terug vlucht : 6:00 uur - aankomst 11:15 uur

Volgens mij is Lufthansa een goede optie. Via munchen naar Izmir.

Alleen niet zo goedkoop vergeleken bij de chartervluchten.

Succes

hey!
ja heb eindelijk een vlucht gevonden, vertrek 3 december tot 10 december met onur air, en een tussenlanding bij kayseri. Gelukkig geen overstap´:)
Ik betaal hiervoor 230,- en daar komt nog 15,00 boekingskosten bij.
Dus das best een goede prijs, vertrek vanaf amsterdam.
geboekt bij www.komfly.nl
Bedankt voor de goede tips!

Groetjes Bregje

ik vlieg eind december op Antalya en wordt opgehaald door mn vriend. dan gaan we richting Denizli.Terug zou ik wel via Izmir kunnen

heb op de terugvlucht dan ook een tussenstop op Kayseri

Ik zou deze winter in Bodrum willen geraken. Heb al gemerkt dat er geen vluchten zijn onder de 800 euro naar bodrum dus zoek ik een oplossing. Ik dacht er misschien aan om via izmir te vliegen en dan de bus te nemen naar Bodrum. Ik ben aan het zoeken geweest naar vluchten naar izmir maar vind niets. Zou iemand me kunnen helpen? Ik zou liefst eind december vliegen.
Ik heb dringend hulp nodig want wil echt echt echt mijn vriend kunnen weerzien!

Bedankt

Kijk even op www.ticketpot.nl . Daar staan vluchten in december voor ongeveer €400.- Is wel vanuit Amsterdam. Succes!

Via Oad kun je met Sunexpress naar Izmir vliegen in de winter… Ook mogelijk een losse vlucht… Prijzen rond de €370.- in december!

Ik ga de tip ook eens bekijken, ben namelijk op zoek naar goedkope vlucht naar Kayseri!

Ik ben afgelopen jaar vanuit amsterdam rechtstreeks naar Izmir gevlogen en ook terug weer rechtstreeks.Kijk bij ticketpot.com.Dus helemaal geen tussenlandingen…

Dit is niet waar…vloog via ticketpot met onurair heen en terug met sunexpress.Maar is niet gesloten voor internationale vluchten.Ook ik vloog in December…

Is dit topic niet dubbelop?Ook vliegen naar Izmir bestaat ook,gaarne 1 topic aan te houden dan kan ik het andere sluiten

ja ik zag het later ook…kan best 1 gesloten worden.

ik sluit deze