Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Ik ben van plan om in de herfst, of in de winter naar Izmir te gaan.
Maar ik kan nergens een goede vlucht vinden.
Bij alles wat ik vind moet je overstappen, en dat wil ik niet.
Heeft iemand nog goede sites/tips?
Voor Izmir kan je het beste gewoon met Turkish Airlines vliegen en zul je voor Izmir altijd moeten overstappen in Istanbul. Er zijn geen rechtstreekse vluchten vanuit NL naar Izmir. Net zoals voor heel veel andere plaatsen in Turkije zul je altijd moeten overstappen in Istanbul.
Je kan kijken op www.ticketpot.com of gewoon de site van Turkish Airlines.
Hier in Rotterdam gaan we gewoon naar een Turks reisburootje, die weten alles en boeken het zo voor je, scheelt een hoop zoekwerk.
Oké, heel erg bedankt!
Ik kijk nog wel even wat ik ga doen.
Heb namelijk niet zo veel zin om 's middags aan te komen op istanbul, en een dag later pas weer naar izmir te vliegen.
Maarja, ik vind vast nog wel een oplossing.
Ik heb net eens even op die site gekeken, maar daar zijn geloof ik wel rechtstreeks vluchten van Amsterdam naar Izmir?!
Er staat in ieder geval niet bij dat ik moet overstappen.
Niks van dit alles;je betaald teveel en allemaal omslachtig…Dalaman is gesloten voor internationale vluchten…niet voor nationale…gewoon boeken op antalya;en dan kiezen voor de bus of binnenlandse vlucht,ong.60 euro via het internationale vliegveld op antalya
9
Hans : je betaald ???
Je hoeft niet de volgende dag van Istanbul naar Izmir te vliegen hoor, kan ook op dezelfde dag. Vriendin van mij heeft het ook op 1 dag gedaan.
Hans weet je wel niet hoelang dat in de bus zitten is om van Antalya naar Izmir te gaan!!!
Hans weet je wel niet hoelang dat in de bus zitten is om van Antalya naar Izmir te gaan!!!
Er gaan ook binnenlandse vluchten, dat geeft Hans ook aan. En je betaald er niet veel voor. Met een beetje geluk ben je echt voor 60 euro daar.
Ik weet niet of ik me wel kan redden daar in me eentje op het vliegveld en dan maar zien hoe ik in izmir terecht kom…
IK VLIEG 15 OKTOBER RECHTSTREEKS VAN AMSTERDAM NAAR IZMIR MET SUNEXPRESS, via BEXreizen
Tuurlijk ga je je redden op het vliegveld. Wijst zich allemaal vanzelf. Alles staat ook in het Engels aangegeven. Op binnenlandse vluchten reizen voornamelijk turkse mensen, had ik tenminste wel. Ze zien dat je buitenlands bent en helpen je graag als dat nodig mocht zijn.
En…? Alis-sa
al verder gekomen met je zoektocht?
.
Neem tegen die tijd contact met me op;geef ik de binnenlandse vluchten met prijs,ok?
Sunexpress vliegt zeker wel rechtstreeks naar Izmir , vlieg altijd in de wintermaanden met
Sunexpress naar Izmir , want dan ga ik naar me mannetje toe die dan in de wintermaanden bij
familie verblijft!!
er zijn ook veel gelijke vluchten bij sunexpress en ticketpot.nl moet je kijken ik ga half november naar izmir.
ik ga ook zo rond eind november richting Izmir maar wat zijn die Tickets nog duur !!
weet iemand of je al ergens goedkope tickets kunt vinden !!
Shemy, mag ik vragen waar je je ticket geboekt hebt? 290 euo is ten minste nog te betalen.
Ik vind Lufthansa ook een fijne vliegmaatschappij. Maar lekker hoor dat je gaat! Ik wil ook.
ga je tip onthouden als ik weet wanneer ik weg kan zal ik eens heel goed gaan zoeken, maar het scheelt alweer dat ik vandaag hoorde dat ik in ieder geval geen hotel hoef te regelen (als het goed is) dan is het ticket alweer minder erg!
oh dat is wel handig dat je met lufthansa zo kan boeken, ik moet nog voor 1 november een ticket hebben en 6 november terug maar het liefst met goede vliegtijden dat ik niet om 5 uur s`morgens terug moet want ik en mijn vriend hebben al zo wenig tijd… mocht er iemand nog ideeen hebben: let me know!