Vliegticket naar Izmir

@ Shemy Echt super dat je me wilt helpen zoeken, je hoort me tegen die tijd wel!
Ik weet niet hoeveel ik voor een ticket overheb, maar vond die 400 wel echt de max voor alleen een ticket! Maar goed dat was ook met het idee dat ik nog een verblijfplaats moest betalen, maar dat hoeft dus niet meer, heb dus wel wat meer speling voor een ticket, maar goed hoe goedkoper hoe beter, de telefoonrekeningen moeten ook betaald worden en natuurlijk verder ook genoeg kosten!
Ik moet naar Kayseri vliegen, mijn vriend woont in die stad.
Klinkt wel goed op een vriendelijke manier telefonisch rezerveren en dan op Schiphol betalen!

@ Stephanie misschien is dit ook een mogelijkheid voor jou?!

het travel ik heb al gekeken maar ze vliegen niet naar antalya zo te zien! ik zou nog even verder kijken, mischien vind ik nog wat

Ohh Stephanie, dat is weer een beetje jammer. Ik zal ook eens kijken, maar moet eigenlijk ook werken. Dus ga vanavond maar weer alle sites afstruinen!

ja ik heb avond dienst dus ik zoek nog even door zo… werkse en ik hoop dat je wat kan vinden

Ik heb toch maar even gekeken bij Lufthansa maar dan moet ik dus naar Istanbul vliegen met een overstap op Frankfurt en terug op Munchen voor 300 euro en dan nog op zoek naar een vlucht van Istanbul naar Kayseri en weer terug, dus voor mij wordt dat het ook niet.:angry:
Dan ben ik nog steeds zeker net zo duur uit en heen en terug 2 stops.

nou ik heb wat gevonden! via schiphol ga nu naar antalya voor 319 euro en heen rechtstreeks en terug met een stop in hamburg, ik ga de 7e s`morgens vroeg terug en dan kan mijn vriend meteen door naar zijn leger, hebben we toch nog een dag extra! ik was aan het reserveren toen ging er iets fout dus ik hoop wel dat het goed komt.
mischien is daar ook wel een leuk ticket voor jou

Netjes 319! Heb ook gelijk gekeken, ik kom op 404 uit met Turkish Airlines en overstap op Istanbul, maar dat is niet zo erg en daar ontkom ik ook niet aan. lekker dat je dan ook heen rechtstreeks kan.
Hoop dat je reservering goed is gegaan!

Stephanie haar vlucht was uiteindelijk wel al vol, dus de reservering was toch niet goed! Of overboekt.
Ja Shemy ik zou ook voor de laatste tijd gaan, zo lang mogelijk rekken!
Ik ga ook zeker wel wat vinden, denk dat als ik weet wanneer ik weg kan het me niet meer uitmaakt dat het duurder is dan ik had gehoopt!

Daar had ik al rekening meegehouden en express naar prijzen in november gekeken. Maar jij hebt inderdaad mazzel gehad met je prijs.
12 weken ga je volhouden, je hebt nu een punt om naar uit te kijken.

ja echt balen dat die van mij vol was! nu boek ik maar gewoon voordat alles vol is, 1 nov vertrek en dan ben ik daar om 16 uur en terug helaas al 6 nov om 5 uur smorgens nergens een vlucht te vinden voor de 6e later op de dag of ze 7e smorgens dus helaas…

Ik kan me heel goed voorstellen dat je echt flink baalt!:crybaby:
Je zal inderdaad wat moeten boeken, zonde van de extra dag! In die tijd extra van elkaar genieten!

ja precies! kan hem in ieder geval even zien en dan maar extra gezellig maken dat we er daarna weer een paar maanden tegen kunnen!

komfly heeft ook goedkope vliegtickets heb ik gezien naar Izmir toe !
ik had eerst een optie bij ticketpot maar dat scheelde bij komfly 100 euro , dus ik heb die ene laten vervallen en gereseveerd bij komfly , nu was ik 330 euro kwijt en ik ga nog steeds op 21 december en terug op 4 januarie en ik vlieg ook met sunexpress ! en zelfs de vliegtijden zijn het zelfde !
die 100 euro kan ik wel voor iets anders gebruiken …

weet niet waar jullie wonen maar vanaf duitsland meerdere keren per week rechtstreekse vluchten naar ızmir en niet te duur