Ll
hallo efes,
Mijn nicht is een maandje geleden naar Izmir gevlogen met öger air… zij had wel een retourtje en betaalde €160,-… Dat valt volgens mij wel mee… Ik denk dat je gewoon bij Turkse reisburo’s moet gaan informeren en bij de goedkoopste moet boeken.
Ik hoop dat je er iets aan hebt…
xx
hallo Efes,
Ik ben ook iemand uit Belgie en heb me die vraag die jij je nu afvraagt ook lang gesteld, ben er achter gekomen dat voordelig vliegen in de winter vanuit brussel er gewoon NIET is!!!
Je kan via thomas cook boeken of via Turkisch airlines, wat dan meestal lijnvluchten zijn en dus vrij duur zijn (meer dan 200 euro retour ticket)
dus ik heb besloten om via internet een ticket te boeken met vertrek amsterdam en dan ben je veeeel minder geld kwijt, 27 februari vertrek ik vanuit amsterdam naar izmir… voor een enkel ticket was ik ongeveer 97 euro kwijt, met verzekering erbij dus zonder verzekering betaal je rond de 89 euro enkel vliegen naar izmir.
He wat grappig Miss Benian
Ik vlieg ook op 27 februari naar izmir vanuit amsterdam!
Hoe laat vlieg jij?
Ik vlieg om half 7 savonds geloof ik.
Groetjes Sonja
Beste Sonja,
Ben ook een Belg, en heb hetzelfde probleem. Het zit er voor ons niet in vanuit Brussel goedkoop naar hier te vliegen of omgekeerd naar Belgie te komen. Alleen via istanbul of Antalya. De goedkoopste manier is inderdaad via nederland.
Groetjes uit Kusadasi
Franka
Sonja,
We zitten op hetzelfde vliegtuig volgens mij!!! Hahahaha Ik vlieg ook om 18u40 's avonds vanuit amsterdam naar izmir!!!
Een reisgenoot maybe
Waar heb je geboekt? Is de maatschappij ook onur air?
En inderdaad Franka Brussel is echt geen optie in de winter en meeste belgen wagen dan op nederland op te boeken en vertrekken!! Net zoals ik dus…
Sonja misschien tot dan he B)
Jaaaa een reisgenote, altijd gezellig!!!
En ja ik reis ook met onur air!!!
Kan dus niet missen dat we in hetzelfde vliegtuig zitten!
Wat ga jij in deze tijd daar doen eigenlijk??
Ik ga naar mijn vriend, blijf het hele seizoen weg heerlijk, ik kan niet wachten!
Tot ziens op schiphol!!!
Groetjes
Yep inderdaad, hetzelfde vliegtuig dus!!
Ik ga naar mijn schoonfamilie in Izmir, mijn man komt eind februari uit het leger…
Ik blijf ongeveer een maand om wat papierwerk te doen en dan samen naar belgie terug te keren…
We hebben dus beiden leuke vooruitzichten…
Als je wil mag je mij op msn toevoegen, zal je mijn mail adres doorsturen!! Misschien zien we elkaar dan op schiphol, zou leuk zijn voor mij omdat het de eerste keer is dat ik vanuit Nederland vertrek (Brussel is te duur in de winter, praktisch geen vluchten) en ik weet totaal mijn weg niet in Schiphol!!! spannend dus…
Wil je echt heel goedkoop naar Izmir? En heb je er ook wat voor over?
Nou hier een heel goedkope tip.
Boek bij www.corendon.com een reis vanuit Brussel naar Istanbul neem de metro of taxi naar de Otogar/Garaj ( is het grote busstation ) ga vandaaruit met de bus ( er zijn veel ondernemingen )bijv. Kamil Koc-Pamukkale-Metro, naar Izmir; kost je ongeveer 30 miljoen ( 15 a 16 euro ) en duurt zo’n 9 tot 10 uur. Busreis is heel relaxed en comfortabel.
Heb net deze reis achter de rug en is heel goed te doen!
Succes Franci.
Ik heb er al vaker aan gedacht om het zo te doen maar ik vind het maar niks, als meisje alleen in een grote stad een bus nemen :ph34r: nee hoor, betrouw het niet!!
Daarbij haat ik busreizen, ben al van izmir naar ankara gereden met een bus (8 uur rijden) en van izmir naar dyarbakir (22 uur rijden)… Dan betaal ik liever iets meer maar kom ik aan op de dichtst gelegen luchthaven, dan moet ik maar 20 minuten met de auto ipv een lange busreis!!
Daarbij heb ik dus al geboekt!!
Toch bedankt voor de tip maar het is echt geen oplossing voor mij!!!