Ik heb nog nooit met Onur Air of zo gevlogen en weet niet zo goed waar ik het zoeken moet, maar wil 16 sept waarschijnlijk voor 3 nachtjes wat vriendinnen gaan opzoeken in Marmaris. Kan niet de hele vakantie mee maar 3 nachten stappen zie ik wel zitten, althans…als ik een goedkope vlucht kan vinden. Zie nu alleen 300 euro!! Weten jullie waar ik moet kijken voor goedkopere, of moet ik dan echt wachten tot vlak voor vertrek?
Het gaat om ams-dalaman of rtm-dalaman.
Als je naar Marmaris gaat is het dan ook te doen als je op Bodrum vliegt?
Zelf ga ik wel vaker voor korte en ook langere periode alleen met een zg campingvlucht, maar veel goedkoper wordt het niet hoor… Vaak is een zeer korte periode alleen maar duurder dan een standaard 8 of 15 dgn trip. Ben zelf vorige week terug gekomen van een tripje van 5 dagen en had een lastminute ArkeFly. Misschien is dat ook een optie voor je en dan in het weekend plannen.
Dit ticket kosste me overigens nog steeds inclusief alle taxen 200,-
ik zit ook meestal met vluchten rond de 300 euro, of je nou voor 3 of 18 dagen gaat.
maar je kan bijv. Globe reisbureau bellen, die hebben vluchten bij neckerman die NIET op het internet te vinden zijn of gemengde vluchten dus bijv. heen met fly air en terugreis met transavia.
of een last minute maar dan heb je kans niet te vinden wat je nodig hebt en dan heb je alsnog geen vlucht.
maar voor 3 dagen word het zowieso een dure geschiedenis
Ja, dat denkt bijna iedereen… Best wel jammer eigenlijk, maar ja het moet wel leuk blijven natuurlijk! IK WOU DAT IK RIJK WAS…WAHHHH!!! Ik ga Globe denk ik wel ff bellen eind deze maand, niet geschoten is altijd misgeschoten. Thanks!
je kunt ook op transavia .com kijken die hebben nog wel eens aanbiedingen.wel iedere keer kijken het hoog seizoen is met een paar weken afgelopen.dus wie weet is er een goedkope aanbieding bij.
Van Bodrum naar Marmaris is ongeveer 2 uur met de boot of met de bus, voor tickets kun je kijken op www.corendon.nl www.ticketpot.nl www.htcreizen.nl www.vakantiediscounter.nl www.transavia.nl
je zou ook even een bezoekje kunnen brengen aan het reisbureau die weten meestal precies waar ze zoeken moeten!!
Ik heb met een vriendin geboekt via een duits reisbureau. Wij gaan ook naar Marmaris en vliegen op Dalaman voor 69 euro per persoon. Wij hebben dan een enkeltje geboejt misschien scheelt dat ook nog. Wij vliegen met Gonder (is duits) vanaf dusseldorf. Misschien hebben die ook een site. Succes
Hoi, probeer het eens bij euroreizen in Harderwijk. Ik heb daar betaalbare tickets kunnen kopen voor de herfstvakantie(Onur) naar Dalaman.
Dus misschien zijn ze buiten de vakantie om nog wel goedkoper.
Succes en alvast veel plezier.