Hallo allemaal!
Wil even weten wie er misschien nog meer vliegt op 3 mei naar Dalaman, vanaf Amsterdam met Interairlines? Lijkt me leuk als we in hetzelfde vliegtuig zitten! ![]()
Groetjes, Magda
Hallo allemaal!
Wil even weten wie er misschien nog meer vliegt op 3 mei naar Dalaman, vanaf Amsterdam met Interairlines? Lijkt me leuk als we in hetzelfde vliegtuig zitten! ![]()
Groetjes, Magda
Hoi, wij gaan 3 mei ook naar Dalaman (Marmaris), maar we weten nog niet met welke vliegtuigmaatschappij. Dus wie weet komen we elkaar dan tegen. Ga je ook op vakantie naar Marmaris? En welk hotel? Nou ja we zien wel, zodra ik het zeker weet laat ik nog ff een berichtje achter.
Goeie reis alvast…
groeten, Marjan
hoi marjogege!
wat leuk, wie weet komen we elkaar wel tegen. vandaag is het voor ons precies nog 6 weken. als je nu met je reisbureau belt, moeten ze (als het goed is) al weten met wat je vliegt!
gr. Magda
Hoi, Nou ik weet onderhand waar wij mee naar Dalaman gaan: Martinair. We zitten dus niet bij elkaar in het vliegtuig. Wie weet komen we elkaar in Marmaris tegen!
Nogmaals goeie reis en veel plezier.
Groeten, Marjan
hoi Marjan!
Nou jammer hoor! maar ja, niks aan te doen ![]()
jij ook een hele goede reis en wie weet komen we elkaar wel tegen!
gr. en alvast een super vakantie
magda ![]()
Ik vlieg 28 April om 10.50 uur (Nederlandse tijd) met Onur-Air van Maastricht-Aachen-Airport naar Dalaman om vervolgens samen met mijn vriend naar Marmaris/Icmeler te gaan!
Ik ben wel eens benieuwd wie er ook vliegen!
Groetjes…
~Deniz~
Hoi
Nou nog maar een paar uurtjes en dan op naar Schiphol. Wij vliegen om 7 uur. Ik kan nu echt niet slapen, haal ik daar wel weer in.
Ik weet niet of je dit nog leest, maar jij dus ook een goeie reis morgen. Hoe laat vlieg jij? En als het ff kan kom ik langs bij de zaak van je vriendje.
doei, Marjan
Hoi Marjan,
Kom zeker langs, lijkt me heel leuk! Ik vlieg om 14.00 uur, dus jij ben dan al weg ![]()
Liefs, Magda