Beste vrienden,
Zoals ik vernomen heb zijn geen chartervluchten op Izmir deze winter.
De meeste vluchten komen dan via Antalya. Via deze weg zou ik graag te weten komen of er reeds velen geboekt hebben voor een vakantie in Antalya of omgeving ? Vinden jullie de temperatuur gunstig genoeg om daar in de winter in vakantie te komen? Zijn er ook mensen met negatieve ervaring met een wintervakantie daar in die streek?
Wat is er dan wel positief voor een vakantie rond Antalya,Kemer of Belek.Alle reacties welkom.Heb er zelf mijn mening over, maar lees graag reacties van andere vakantiegangers.
Groetjes
Franka
hey !
Graag zou ik eens willen weten of je in de winter vanuit belgie nog naar Izmir (kusadasi) kunt gaan. Ik heb gehoord dat er enkele hotels open zijn in kusadasi, alleen is de vraag hoe ik er kan geraken ? Weet iemand iets meer hierover ?
Groetjes
Beste forumbezoekers,
Natuurlijk is er ook in de winter hier(Antalya)wat te beleven!
Lees de plaatselijke advertenties in de dagbladen.Kras Reizen adverteerd volop tegen scherpe prijzen.
Jullie Forum beheerder,Hans.
Ik was twee jaar terug in Antalya tijdens de herfstvakantie (eerste week november). Vermits wij van de stad houden en graag monumenten en wijken bezoeken, terrasjes doen en rondsnuisteren in de bazar was dit voor ons een goede vakantie. De temperatuur liep in de dag op tot 22-23°. Het aantal uren zon was beperkt, want het was vrij vroeg donker en aan het zwembad lagen velen met de kleren aan te zonnen, zwemmen was onmogelijk want het zwembadwater was ijskoud. Er waren geregeld regenbuien en tijdens onze laatste dag heeft het onophoudend geregend.
Mijn raad voor wie tijdens de wintermaanden naar Antalya wil is : neem een goed hotel dat ook binnen voldoende faciliteiten heeft, maar wie echt op zoek gaat naar zon en warmte kan in de winter beter richting Rode Zee.
Geert
ik ben geweest maar neme hotel met binnenzwembad de meeste hebben het wel alleen het water was koud maar was lekker om aftekoelen.