Wat Is Aan Te Raden?

Hallo,

ik ben nu al 3 keer in turkije geweest elke keer in bodrum, maar ik wil nu in de winter een keertje op vakantie naar turkije, (dus niet naar bodrum want het seizoen duurt maar tot 31 okt.)
dus wat is het leukst en warmst?

graag tips!

ik denk alanya

maar je kan ook naar kemer, side of antalya gaan

scheelt 1 graden maar in de winter kan je niet op het strand liggen ofzoi
maar ik zal kemer kiezen.

thnx voor het reageren, maar als ik niet op het strand kan liggen weet ik nog niet zo zeker of ik wel wil gaan.
misschien ga ik dan wel gewoon in april of mei :wink:

Maar bedankt!

April kan ook nog koud zijn in Turkije.
Ik ben 3 jaar geleden in April geweest en toen hadden we een paar dagen waarvan het maar 8 graden was. Maar er zaten zeker ook enkele dagen in waarvan we in bikini aan het zwembad konden liggen. Wellicht niet de hele dag, enkel de warmste uren van de dag maar het was toch te doen.

groetjes xxx

Ik ben in november eens naar Antalya geweest en het was toen gewoon lekker weer, tussen de 20 en 25° en op de warmste uren van de dag kon je in de zon aan het zwembad liggen. Maar zwemmen zelf was gezien het koude water nagenoeg uitgesloten en ook de stranden waren leeg en alle strandacomodaties gesloten.
Voor een strandvakantie in de winter ben je volgens mij aangewezen op Aqaba, de Rode Zee en de Canarische eilanden. En dat geldt eigenlijk ook voor het vroege voorjaar.

Geert

OK gvg kan kloppen hoor. Sorry maar ik ben er vergeten bij te vertellen dat ik toen in April in Kusadasi zat en dat is toch een stuk westelijker gelegen dan Antalya en zo. Wss is het daar stukken beter dan de westkust.
Mijn excuses hiervoor !

xxx

Ik ben in februari 2005 in Side geweest. Ik had zeer aangename temperaturen. Zo rondom de 20 graden. In Nederland waren er sneeuwstormen en ik lag in de bikini aan het strand. Dat was echt genieten. Maar dat is niet altijd zo hoor. Het kan ook nog fris zijn hoor.

Groetjes, Fransijn :wub: :wub: :wub: