Beste vakantiegangers,
Kom pas van gisteren terug van de streek Antalya waar het nog mooi weer was en zet nu de turkse televisie aan om de nieuwberichten te bekijken en ongelooflijk,zware sneeuwval in Antalya,alle wegen zitten dicht en veel verkeersongevallen.
Daarom neem ook maar wat warmere winterkledij mee. Ik hoop voor jullie dat het de komende dagen terug beter word en de zon weer gaat schijnen zoals vorige week. Toen lagen er nog toeristen in hun badpak op het strand in Side.
Groetjes uit Kusadasi waar het ook aanhet regenen is.
Franka
hey franka, zit jij ook op andere turkije forums?
kom hier ook eens een kijkje nemen, groet jan
het klopt dat het dat er sneeuwbuien en zware regenbuien zijn in turkije. Had het gehoord van een vriend van mij die i die omgeving woont
Het klopt, het weer staat op zijn kop in Turkije.De zee is woest,het regend ,het sneeuwt, niet normaal. Maar er is hoop…vandaag terug in kusadasi al een beetje zon. Dus we hopen allen dat het beter word.
Groetjes
Franka
mijn vriendje gaat vandaag van istanbul naar antalya met de bus om een weekje bij zijn familie te zijn…
hoop dat alles maar goed gaat dan!!! :unsure:
Hoi Franka!
Aangezien Alanya ook in de streek van Antalya ligt, zou k je bij deze willen vragen of jij misschien weet hoe t weer in Alanya nu is en als je misschien weet hoe t weer in febr. zal zijn/worden, zou k dat dan ook graag van je willen horen
Alvast bedankt!
Groetjes,
Ita
De weersvoorspellingen zijn terug goed. Nog iets kouder dan normaal,maar tegen februari moet dit in die streek terug goed zijn. Zoals ik vertelde vorige week lagen er nog mensen in badpak op het strand, daarna die sneeuwval,echt uitzondelijk. Maar ik hoop ookdat het terug mooi word,want de 5de februari ben ik ook terug in Side en Alanya,hier in Kusadai valt er toch niets te beleven.
Groetjes uit kusadasi
Franka