Februari weer

hoii mensen,

Een beetje raar miss dat ik dit bij vakantieliefdes zet, maar ik denk jullie gaan vaak per jaar naar turkije, dus ik dacht miss is er ook iemand in Februari naar Alanya is geweest…

Want ik wil Februari 2008, met 2 vriendinnen naar Alanya gaan, alleen weet ik niet wat voor weer het is dan in Turkije, kijk als het 20 graden is dan is het lekker, en dan kan jj ook nog in de zon zitten.:vak02: Maar 15 graden dat vind ik wel best wel te koud :paranoid:

Alvast bedankt voor het reageren… :thumbsup:

Groetjess :smiley:

hoi…ik ben dit jaar in februari in side geweest…het heeft in de 2 weken dat ik er was 2 dagen geregend…voor de rest zonnig en n beetje bewolkt…'s avonds en soms ook 's middags zeker met winter jas gelopen…'s nachst koud…het is dan geen weer om aant zwembad ofzo te gaan liggen

groetjes

filiz

ik ben half februari in 2006 een weekje naar alanya geweest en ik moet zeggen… never ever again!!

heb alleen maar regen gehad, spoelde zo’n beetje weg. kon niet over straat lopen, had mn winterjas aan, dikke trui en vest en heb het alleen maar koud gehad. in die 8 dagen vakantie heb ik 1 dag mooi weer gehad en met mn winterjas aan, uit de wind aan het strand was het enigszins te doen…

zou dus of een andere bestemming kiezen of een heeeel leuk hotel met sauna, hamam, verwarmd binnen zwembad en miljoenen activiteiten kiezen, dan is het allicht leuk met 3 vriendinnen, maar heel de dag binnen op een hotelkamertje zonder clima… no fun!

heejj,

Okee bedankt voor jullie reacties, maar ik had in de reisgids en in de toeristiek gelezen dat het wel 20 graden is dan,
Dus ik denk dat is nog altijd wel 20 graden warmer dan in NL tog haha,

maar anders dan word het tog Egyptee, haha

Groetjess

tja je moet het echt treffen vrees ik…
vorig jaar, in die week dat ik er was, was het echt niet warmer dan 12 graden, en ookal was het 20 graden geweest, het regende echt de hele dag!!
nee was echt een leuke vakantie :tssk:

neejj, ik hoop dat wij dat ook niet hebbenn, maar hebben we het wel
Dan gaa ik gewoon de hele dag winkelen tog:D haha

En 's avonds feesteen :smiley:

xxx

volgens mij valt er in februari ook niet zo gek veel te winkelen…?

dat denk ik wel hoor want er zijn ook heel veel Nederlanders die in Turkije nu gaan overwinteren, Dat word helemaal hip, haha
Maarjaa ik zie het wel als ik maar naar Turkije ken togg,
xx

Hallo,

ik kom al jaren in Alanya en als het in februari 20 graden is heb je mazzel…
De winkels zijn tegenwoordig wel zowat allemaal de hele winter geopend, maar verkopen weinig knaps zo tussen het toeristen seizoen in. Voor de rest zijn ook alle toeriste uitgaansgelegenheden gesloten, je zult echt naar turkse barretjes moeten. Ik vind dat ook erg gezellig, daar niet van. Ik hoop dat jij dat ook vindt, want anders is er echt geen drol an daar!
Een heleboel hotels en restaurantjes zijn overigens ook gesloten…

heejj,
Noujaa anders gaa ik het gewoon proberen, En als ik het niet leuk vind weet ik dat ik het volgend jaar niet moet doen togg,

Bedankt voor jullie reactiess,

Groetjes xx

Hey,

Volgens mij kan je het evengoed naar je zin hebben hoor! Dat is niet wat ik bedoelde! Lol maak je zelf…Alleen verheug je niet op al teveel toerisme, want wat er zit in die periode is meestal +40. Ook niet verkeerd, maar niet het slag mensen wat gezellig in de kroeg hangt en op de bar danst…(Mochten ze dat laatste wel doen, please let me know, wil het dan ook meemaken)

heejj,

Ja als ze dat doen dan zal ik het jj laten weten hoor, ik ga vrijdag denk ik b0eken, Maar ik kan ook zo nog veranderen en dat ik naar Egypte gaa, daar heb ik wel zonzeker weer namellijk haah,

Groetjess,

Ik ben in februari 2005 in Alanya geweest en ik vond het geweldig. Geen toeristen, geen stomme verkopers, geen domme toeristenwinkeltjes open…in die tijd is Alanya nog het meest een gewone Turkse stad. Wij hadden prachtig weer de hele week, zo rond de 15-20 graden en elke dag stralende zon.

Vorig jaar in februari zat ik in Antalya en wij hadden ook prachtig weer ! Overdag tshirt/trui weer, savonds een licht vestje aan of dikke trui of gewoon aan de bar blijven hangen haha ! :zon02:

Als ik jou was fatif&desi zou ik zeker voor Egypte kiezen.Altijd warm weer ,zeker perfect in de winter.Lekker snorkelen en ook mooi.
In de zomer verkies ik Turkije maar in februarie nee dank je!:storm:

Maar ik heb dan ook geen vriend in Turkije:o
Ik heb mijn man hier bij mij!:nod:

heejj,
Ik wilde jullie n0g ff laten weten wat ik nou gaa doen,
Na jullie reactie, dacht ik dat is mij tog een beetje te koud als ik 's avonds in me winterjas m0et gaan lopen, Dus ik ga in mei lekker met me vriendinnen 11 dagen naar Bodrum, Dan kan ik ook me mannetje weer zien:D:D haha

Maar in ieder geval bedankt voor al jullie reacties,

xxx

Ik was afgelopen februari/maart in Side en hed er mooi weer. Op sommige dagen was het zelfs 25 gr. Heb daar nog bikini gekocht, omdat je al in badkleding aan het strand kon zitten.:zon02:

Inderdaad, februari kan koud zijn, en regenachtig. mijn vriendin kwam laatste helft van februari, regen maakt niet uit zei zij, nou inderdaad 3 dagen regen, maar d’r voor en d’r na mooi!!!