Temparatuur In Turkije

hallo
wij gaan 12 mei naar turkije, dicht bij marmaris maar ik vroeg me af of het dan ook al echt warm was zeg maar vorig jaar waren we zo rond september in alanya toen hadden we echt heel mooi weer (30 graden of meer) is dat in mei ook zo… of is het dan minder warm?
kus chelsey

Ja, hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik ga een dag eerder (11 mei) naar Marmaris, Hotel Green Nature. Ben al 6 keer eerder in Turkije geweest maar nooit in mei en nog nooit naar Marmaris.

Voor het ogenblik overal mooi weer in Turkije.
groetjes
Franka

hier kan je (o.a.) kijken hoe het weer vorig jaar was in een bep.land/streek
kent helaas niet alle plaatsen, dus vandaar dat ik maar Dalaman maar ingevoerd heb.

http://www.weeronline.nl/Turkije/Dalaman.htm

maar dat zal vast wel goed zitten hoor !!

bedankt voor de tips!
ik hoop natuurlijk op mooi weer maar we zijn expres niet in het hoogseizoen gegaan omdat we hoorden dat het dan wel zo 40 graden of meer kan zijn en we gaan met een kleintje van 15 maanden dus daarom hebben we toch maar voor mei gekozen we dachten dat dat net zoiets als september zou zijn… of hebben we dat mis?

Hoi.

Wij waren 2 jaar geleden ook op 12 Mei naar Alanya geweest en hadden de hele week mooi en warm weer gehad. Elke dag zon en zo’n 30 graden.

Ik weet niet of dat ook geld voor Marmaris, want het schijnt aan de Turkse Riviera warmer te zijn als in Marmaris.

Maar het zal nu toch al wel lekker weer zijn in Marmaris?

Prettige vakantie

Mvg, Roanna.

Ik weet dat het nu momenteel slecht weer is in Marmaris!
Het regent en waait en mijn vriendje loopt gewoon met een trui en muts en sjaal!
Al moet ik wel zeggen dat hij een kou-kleum is net als mij, maar dan nog!
Over 1 week en 2 dagen ga ik lekker al, ik hoop dat dat heel snel gaat!
Het weer zal wel beter worden maar 30 graden in Mei dat lijkt me niet!

Groetjes…
~Deniz~

Ik ben vorig jaar in mei op vakantie geweest in Marmaris. Ik heb redelijk lekker weer gehad, elke dag rond de 25 graden. Maar pas op! 's avonds koelt het dus nog flink af! Wij dachten dat we geen warme kleren mee hoefden te nemen en hebben dus ons echt vergist. Neem echt een lange broek en een trui of vestje mee. We hebben 1 dag regen gehad en 1 dag een beetje bewolking.

Groetjes Magda :stuck_out_tongue:

Wanneer was je er dan in mei, Magda?? Wij waren er de eerste 2 weken, maar hebben 3 dagen regen en bewolking gehad, en de temperatuur vond ik dus tegenvallen.
Wij gaan dus weer naar Alanya, en daar is het toch net ff lekkerder!

Maar ik houd me maar vast aan wat Franka zei: Overal mooi weer!!
Groetjes
Annemiek

Hoi Annemiek,

Ik ben vorig jaar van 14 tot 21 mei geweest.

Groetjes, Magda :smiley:

oke nou we zien het wel dan!
in ieder geval bedankt voor jullie reacties! en ik zal voor de zekerheid maar ff warme kleren mee nemen :rolleyes:
kus

Toen waren wij dus net terug, Magda, en in die periode ervoor was het dus echt minder!!!

Warme kleren is niet echt nodig, een vestje voor de avond, en vooral een warme trui!!!(Voor terug in Nederland, dat valt altijd weer zo tegen :o !)

Groetjes
Annemiek

haha! hangt ervan af, ben je een kou kleum of niet?

Maar idd een vestje kan nooit geen kwaad!

Groetjes en veel plezier op je vakantie

Magda :stuck_out_tongue:

hoi…

ik neem ook altijd warme vesten enzo mee…
s avonds is het idd veel kouder dan over dag…brrr

groetjes

filiz

Ja lekker vestjes meenemen hoor!
's avonds koelt het flink af!
Maar ik ben wel een kou-kleum!
Soms zie ik 's avonds of 's nachts meisjes met een topje aan lopen en dan denk ik “Oehw wat fris”!
Dus ik heb altijd lekker een vestje aan!

Groetjes…
~Deniz~

nou ik heb et zelf ook altijd snel koud…en we hebben dan een klein meisje van 15 maand dus daar is dan iets van een vestje en lange broek altijd wel handig voor!

Het is natuurlijk ook zo dat als je een hele dag in de zon bent geweest, je het 's avonds sowiezo al koeler heb… teniminste… ik ben daar erg gevoelig voor!

Groetjes, Magda

Ja dat heb ik ook heel erg!

Groetjes…
~Deniz~

Oepsie, ik hoop dat het lekker warm wordt ! Ik vertrek op 23 mei naar Alanya tot begin juni ! Iemand ervaring met deze periode en Alanya ? Groetjes !

Ik ben NET terug en het was overdag heerlijk weer in Alanya!!! Je kon gewoon aan het strand zitten en in de zee zwemmen. Het was ongeveer zo tussen de 24-28 graden :stuck_out_tongue: Alleen s’avonds koelt het heeeeeeel snel af, dus neem wel iets van een jas en lange broek mee. Maar overdag had je dus geen warme kleren nodig!
Ohw er was ergens afgelopen week nog wel een paar druppeltjes gevallen, maar dat stelde echt HELEMAAL NIETS voor!!

Groetjes Rieneke