Goedkope vliegtickets, bij wie boek jij?

dat is idd een goede tip!!! en kan dus ook via duitsland, dus meerdere opties! :slight_smile:

Als je een lidmaatschap neemt bij Corendon dan scheelt je dat ook al snel een 30 euro per vlucht even op hun site lidmaatschap aanklikken ( rechtsboven aan de pagina ) en het wijst zich vanzelf hoe je lid kunt worden.

Ticketvoordeel.nl

Ik weet niet zeker of ik dit hier mag vragen of een apart topic moet maken of niet, maar ik ga in juni met een enkeltje naar marmaris. Omdat ik minimaal 3 maanden wil blijven dacht ik dat pegasus wel handig was omdat je daar goedkoop extra bagage kan kopen.

Weet iemand misschien of er 1 ook rechtstreekse vluchten van nl naar dalaman gaan?
en 2, wanneer je een tussenstop hebt in istanbul en extra bagage koop is dit dan alleen voor nl naar istanbul of ook naar dalaman of moet je dan voor istanbul dalaman ook extra bagage kopen? Ik kom er namelijk niet uit op de site van pegasus. Misschien dat er nog mensen zijn met andere ideeen?

S*nexpress vliegt enkel vanop Keulen rechtstreeks naar Dalaman

freebird (sunjets)

Ik heb mijn ticket via triptime.nl geboekt.
Ze zijn niet aangesloten bij de ANVR maar heb op internet alleen maar goede ervaringen gelezen.
Als je je zoekopdracht invoert rollen er verschillende vliegtickets uit, je kunt zelf kiezen met welke maatschappij je vliegt en ook alternatieve vliegvelden geeft ie aan! Op deze manier kun je dus erg makkelijk een goedkoop ticket boeken.
Ik heb €250 betaald en vertrek op 1 juli en vlieg terug op 9 juli. Vond ik nog redelijk betaalbaar!

Ik boek vaak bij de Turk haha! Is een mannetje dat een eigen bedrijfje heeft en zelf vliegtickets/vakanties verkoopt en het scheelt heel wat als je het verglijkt met andere maatschappijen. Komt met name omdat hij alleen werkt en geen personeel heeft bijvoorbeeld. Maar echte vakanties boek ik wel bij wat ‘betere’ maatschappijen, is toch wat meer zekerheid ofzo…

net getest voor istanbul en ik zit nu aan zo’n 100 euro goedkoper ! Ik moet e rnatuurlijk wel de trein dan weer bij rekenen maar uiteindelijk komt het wel goedkoper uit ! :slight_smile:
Ik heb voorlopig nog maar geboekt bij …:

• thomas cook (BE)
  • pegasus
  • tix.nl