Zie je wel. Alles geregeld!! Wist wel dat het goed kwam.
Hoop voor je dat je het idd over een paar weken voor het echie mag boeken
![]()
Zie je wel. Alles geregeld!! Wist wel dat het goed kwam.
Hoop voor je dat je het idd over een paar weken voor het echie mag boeken
![]()
Ik wil ook weer in het rijtjeā¦maar ik kan nog niet boeken helaas⦠moet nog even wat dingetes regelen om te kijken of ik wel kan gaan. HOOP HET ZO!!!
En een vriendin van me wilde waarschijnlijk wel mee. Dus hoop dat het gaat lukken!
Merhaba,
Ik heb vandaag ook met Tourplan gesproken en er was inderdaad nog niks definitief. Wat ik namelijk ook nog over het hoofd had gezien is dat ik 5 X 35 euro extra moet betalen omdat ik langer dan 2 weken wil blijven. Hier had ik nog nooit van gehoordā¦iemand anders misschien wel? Ik kreeg te horen dat dit voor Touplan duurder is en dat ze daardoor de kosten doorberekenenā¦?
Ik snap het niet echt, ik vlieg toch maar 2 keer en wanneer dat is maakt dat dan zoveel uit?
Maar goed ik heb dus nog steeds niks geboekt!
Greetz Patricia
Zag dit gisteren ook staan bij Ticketpot of Ticketcenter. Wist ook dat het duurder was. Hebben ook altijd pakketreizen.
Probeer eens bij Medisun reizen, Amsterdam. Tel.nr. 020-4893372.
Ticket 250 euro + 25 euro voor een transfer met de bus Dalaman - Marmaris, retour.
Succes!!!
Nou meiden, ik was even te voorbarig, kom ik thuis, is er naar de mobiel van mijn man gebeld dat het toch niet meer geannuleerd kan worden, want het zit al in het systeem! Als ik toch wil annuleren kost het 100 Euries p.p.
En volgens de algemene voorwaarden van Fast Minute is een afkoelingsperiode niet geldig bij reizen gekocht via internet. Weet iemand of dat mag???
Oh wat erg! Ik wil het wel even aan mijn zoon vragen, die werkt ook bij een directseller.
Ik heb zelf dit jaar ook 2 keer op het internet voor een reisje geboekt, maar bij beide kon ik niet eerder op verzenden drukken, als dat de gehele prijs bekend was.
Gr. Roanna
wij gaan elk jaar voor 4 weken naar turkije en boeken via het internet,hebben nooit meer betaald dan de prijs die er word aangegeven,dit jaar geboekt met accommodatie moest dit wel telefonisch doen omdat er geen 4 weken op stond,nu geboekt bij ferio reizen
carlos:TURKEY:
Volgens mij moet dit niet mogen!!! Iedereen kan op internet op jouw naam iets boeken zonder dat jij je toestemming ervoor geeft!!!
Je kan je volgens mij ook beroepen op de colportatie-wetgeving, daar valt dit soort dingen ook onder dacht ik!! Dit zou echt niet moeten kunnenā¦
Als ik dus wil maak ik het leven van een āvijandā helemaal zuur en boek op hun naam en adres een reis naar de dominicanen of zo, lekker duur, en zij zijn het haasje!!
Bel eens naar een raadsman ofzo!!
Houd ons op de hoogte!
Suc6
Jeetje Mar wat een vervelende toestandā¦ik bel je vanavond wel even!
gr. Marjan
Zo, het vervolg van mijn stunt-boeking-.
Gisteravond een pittige e-mail gestuurd aan Fast Minute, waarin ik heb verteld wat ik van de site vind, en dat e.e.a. niet klopt. Krijg ik vandaag een e-mail terug met de letterlijke tekst: U HEEFT 100% GELIJK. WIJ HEBBEN INMIDDELS OPDRACHT GEGEVEN OM DE SITE AAN TE PASSEN. METVRIENDELIJKE GROET, FASTMINUTE.NL. UW BOEKING IS KOSTELOOS GEANNULEERD.
Netjes toch?
Xx Mar
Ja dat is inderdaad netjes! Maar jeetje wat een schrik eerst zeg!
zoooo heb ook ff geboekt.
had al mn ticket geboekt naar Istanbul, vanaf eindhoven met corendon, enkeletje voor ⬠114
heb nu ook een ticket teruggeboekt in juli, van Bodrum naar maastricht (???goedkoop???) en die is in totaal ⬠84 ook via corendonā¦
maar dan weer terug naar turkije werd echt duur, heb gelukkig via jetairfly.com een ticket gevonden van Oostende (???) naar bodrum voor ⬠139 alles inclusief,
in december had ik voor ⬠159 een retourtje Keulen-ankaraā¦
als ik dan de bedragen van ⬠220 en meer lees die jullie neertellenā¦dan voel ik me toch wel goed dat ik voor een paar euries minder heb weten te boeken, moet wel flink reizen, maar goedā¦het zei zoā¦
Jeetje wat moet jij inderdaad veel reizen zegā¦
Ik ga het hopelijk als volgt doen:
Ik boek op 25 april een enkele reis van Amsterdam naar Dalaman voor 131 euro
Als ik dan in Turkije ben dan boek ik een retourvlucht naar Nederland voor 1 week (ivm een bruiloft) Deze ticket kost 220 euro
In Totaal ben ik dus 351 euro kwijt en dan hoef ik in ieder geval niet zoveel te reizen voor die 20 euro meer!!!
ja, maakt mij niet uit dat reizen, tijd heb ik wel, geld niet, en ik blijf 7 mnd weg
zo zie je maar dat er voor alles een oplossing is.
Het ziet er inderdaad een stuk goedkoper uit Bloem, maar hoe reis je naar al die plaatsen van vertrek toe?
Tegenwoordig is een ritje met de auto of de trein ook niet zo goedkoop meer.
Ik surf ook het hele internet af op zoek naar de goedkoopste ticket. Ik ben alleen wel afhankelijk van de schoolvakanties en dan is het net weer even duurder.
Nou ja, alle tips zijn natuurlijk welkom.
We hebben elkaars steun hard nodig, toch?
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Mar: Bewaar wel je mailtje als het toch onverhoops fout gaan, heb je je bewijs nog!! Maar wel beter dat het opgelost is!!
Bloem: Mooi dat je alles toch geregeld hebt dan!! Ziet er goed uit die prijzen!!
![]()
dichterbij als eindhoven kan haast niet voor mij. en maastricht en oostende ligt net zo ver voor mij als amsterdam.
ik ben toen zelf naar keulen getuft met mn autootje, en ik mn familie wil me vast wel wegbrengen/ ophalenā¦
ach, het ligt ook vooral aan da data en bestemming enzoā¦maar het blijft een speurtocht, en als het dan luktā¦joepie
Dag allen,
Fastminute.nl vliegt medio september naar Izmir met vluchtnummers beginnend met ZTC⦠Enig idee welke vliegmaatschappij dat is. Ook staan er geen vertrek- en aankomsttijden bij.
Groet, Jelle