Mooi Boek: Turkse vlinders (liefde tussen 2 culturen)

kheb me van de week ook nog wat boeken gehaald. O.a.: dood in de woestijn en een endeloze vlucht. Ga er vandaag aan beginne :smiley: hoop dat het mooie boeken zijn. Volgende keer neem ik me Mijn status is positief mee. ben wel benieuwd geworden.

groetjes yvonne

Ik heb deze week weer mn lijstje aangevuld:

1. Mijn Woestijn / Dochter van de Nomaden (2 boeken in een) van Waris Dirie
  2. Verborgen tralies / Gebroken cirkel (ook 2 boeken in een) van Hameeda Lakho

Ik ga deze houden voor op vakantie aan het zwembad :wink:

@Sev
Goede keuze!! Dan ga jij je zeker vermaken aan het zwembad, heb ze allemaal gelezen.

Owkeeej !!! Ik zie het helemaal zitten !

Ben nu bezig met het boek ´verboden liefde´ van Norma Khouri Albqaeen
Erg goed boek!!

Hallo,

Heeft iemand het boek Turkse Vlinders liggen die het wil verkopen?
Ik ben nl. al een tijdje aan het zoeken nadat jullie schreven dat het een goed boek moet zijn.

Het zou leuk zijn als ik het boek de 29e mee op vakantie kan nemen.

Stuur me anders maar even een mail: [EMAIL=“mariska_nijhoff@hotmail.com”]mariska_nijhoff@hotmail.com.

Sevgiler

Heb vandaag juist het boek: Ayse, op de vlucht voor eerwraak uit. Het boek is PRACHTIG, nou ja, als je snapt wat ik bedoel. Blijft tot de laatste minuut spannend ! Heb het in 2 dagen uitgelezen. Zeker een aanrader!!!

Nu op naar het volgende boek :wink:

Je kunt hem op bol.com kopen voor 16,99 (heb ik zelf ook net gedaan) of eventueel in de bibliotheek ofzo…
ben nu nog bezig in een ander boek maar ben beniewd hoe dit boek is :smiley:

@Missymay: welk boek ben jij begonnen ?

Ik ben nu begonnen in ´Sushi voor beginners´ van Marian Keyes (niks met Turkije te maken :P)

Ken ik niet :wink:

@MissyMay
Is echt een leuk boek :smiley: :smiley: :smiley:

ik ook dan maar eens aanschaffen ;):D:D

heeey
hoe duur is dat blad sen en in welke winkel kun je het kopen??
liefs Eline

Geloof iets van €3,50 en je koot het bij de Bruna en soms heeft de Albert Heijn het ook!!

Kan het in België gekocht worden ?

EN in Turkije in Nederlandse versie soms ?

ok dankje! ik ga morgen even kijken :smiley:

dus als ik het goed begrijp is er een turks tijdschrift dan sen heet…en je koopt het bij bruna?

of zit ik helemaal ernaast?

lijkt me iig leuk om te lezen

Lijk me ook leuk Filiz, alleen kan ik het denk ik niet hier in België kopen… Maar ja, hoe kan het ook anders, het is hier belgië hé :stuck_out_tongue:

Heb ondertussen Turkse vlinders ook uit :smiley: veel herkenbare dingen, erg leuk om te lezen!!