Heey missy! Leef je ook weer??
x
Heey missy! Leef je ook weer??
x
Heeft al haar tijd in dat boek gestoken ![]()
Afgelopen donderdag werd bij mij Turkse Vlinder bezorgd. Ik ben helemaal geen lezer (ben in 2002 in Harry Potter boek 1 begonnen en nu zoveel jaar later aangeland bij hoofdstuk 2 van boek 2) maar binnen 4 dagen had ik het boek uit. Heerlijk. Ben stiekem weer bij hoofdstuk 1 begonnen.
Ik heb deze week weer 2 nieuwe boeken gekocht.
Eentje over de Islam waarin alles staat uitgelegd, namen van belangrijke personen, feesten, gebruiken enz…
en eentje van 1001 nacht :dope:
Tijdens me stage heb ik verboden liefde gekregen. vond het wel een mooi boek. Zag vandaag weer een mooi boek, maar die koop ik wel op schiphol, want anders heb ik hem al uit.
Welk boek had je gezien besmile ? Sorry, ben niet nieuwsgierig maar ik weet het graag al, ben zooooo geïnteresseerd in boeken de laatste tijd ! Mn kast staat vol van boven tot onder, iedere keer ik in een boekenwinkel ben, breng ik er wel eentje mee, en als ik op een boekenbeurs ben, meestal een stapel ![]()
Moet ff de titel weer opzoeken
@Summa: ik heb Turkse Vlinders in de Fnac in Gent gekocht, heb het gevraagd waar het stond en ze wisten meteen waar ik moest zoeken.
sev…hoe heet dat boek over de islam…?
ben op het moment namelijk bezig in de koran…maar die is om eerlijk te zijn een beetje langdradig.
groetjes
Oepsie, Sorry Filiz !!! Ben eventjes hier aan het rondneuzen, bekijk ik dit onderwerp nog eens en zie ik nu pas je reactie !!
Over welk boek heb je het ? gewoon dat over de islam waar alles in uitgelegd staat ?
Titel is: ‘De Islam’ van Ruquaiyyah Maqsood.
Jéétje wat een naam ! Maar ja, het is me gelukt om over te typen hihi. Ik heb er toen 5,95 € voor betaald (prijs hangt er nog op :so: )
Sorry voor de vertraging van het antwoord !![]()
thanks sevvy…niet veel 6 € voor een boek…
ik ga ook maar eens opzoek…
liefs
http://www.senmagazine.com/columns/
Dit is dat blad waar Yoella het over had, is wel leuk en staan ook leerzame dingen in
XXX