Hebben jullie het nieuwe glossy tijdschrift BEST OF TURKIJE al gezien of gelezen.
Zeer de moeite waard.
Er staat een mooi artikel over Instanbul in. En natuurlijk tal van andere goede stukken.
Een echte aanrader.
Hoi mensen…
Ik heb gister het boek: De Turkse bruid…
van SInterklaas gekregen
Daarin ben ik net begonnen,
mijn oma en moeder hadden toch een lol toen ik het uitpaktte
Maar ik zal als ik ooit nog eens in de bieb kom eens kijken
of ik een van de boeken die hier voor genoemd worden
eens kan lenen en lezen
(niet dat ik een Turks vriendje heb hoor )
vind dit echt een fijn onderwerp…alle boeken wat hier vermeld zijn heb ik me opgeschreven en heb er al 2 gelezen…
zijn echt zooo mooi…hoop dat ik snel die andere kan gaan leze
iemand nog meer tips???
uhhhhh ahahahah ff denken hoor…
gevangen in een woestijn…zeg ik dat goed??? ennuhhh… ben t ff helemaal kwijt.
heb iig alle boeken wat hier genoemd zijnop geschreven…en wil ze allemaal lezen hahah ze staan hier niet voor nix op morge even nieuwe boeke hale
ik heb het boek nog thuisliggen, geleend van een medeforummer hier. De bedoeling was dat ik hem zou doorsturen naar mede-forummers die geinteresseerd zijn…dus laat maar weten, dan kan turkse vlinders verder…
nou ik heb m eindelijk gelezen.
ik heb m al in huis sinds de dag dat hij dit jaar uitkwam (moet je nagaan) maar gewoon nog geen tijd gehad om erin te beginnen. heerlijk boek om te lezen, heb me soms rotgelachen en ook dingen die me erg bekend voorkwamen van mijn turkse vriendinnen…
Heb er al wel over gehoord. Ben er wel nieuwsgierig naar.
Heb net het boek Fatwa gelezen.
Over een Engels meisje met een Egyptische man, die met haar dochtertjes is gevlucht.
Ook heel erg mooi.
Over de Turkse Bruid van Necla Kelek…
Die heb ik ook gelezen,
ik vind het wel een mooi boek…
Maar het begin en het einde is een beetje saai vanwege alle feitjes…
Turkse vlinders vind ik veel mooier…
Ik ben btw in onze bieb weze kijken,
maar de rest van de boeken die hier genoemd worden,
hebben ze niet :S:S:S
Vet stom !
Kunnen ze die niet voor je bestellen dan? Bij ons in de bieb hebben ze ook niet alle boeken maar de meeste kunnen ze wel vanuit een andere bieb laten komen.
Jah, dat zou ik kunnen vragen… Ze hebben de Turkse Vlinders wel voor me bestelt bij een andere bieb, die heb ik inmiddels allang uit :P…
Maar de meeste mensen die daar werken zijn niet bepaald vrolijk (a)… Dus ik wil ze niet ten laste zijn :P…