Mooi Boek: Turkse vlinders (liefde tussen 2 culturen)

Op de site : www.senay.nl en www.senmagazine.nl staat er meer over…
In het blad van Oktober gaat het over het suikerfeest, enz.
Het nieuwe blad ligt 15 November in de winkel…

Groetjes Yoella…

Ga het blad gelijk kopen om te zien of het wat is.
Hoe meer je leest, des te rijker je kennis wordt.

groetjes, Fransijn:) :slight_smile: :slight_smile:

Ik krijg hem voor me verjaardag… dus ik moet nog even wachten…

Groetjes Yoella…

Ik lees de Sen iedere maand… is zeker een aanrader.

Jahh ik weet hoe het boek heet…!! :slight_smile:
In een Sluier gevangen, van Betty Mahmoody…

jazeker een heel mooie en goede en pijnlijke film. dit zijn helaas ook kanten van een relatie met iemand uit zo’n cultuur en gelukkig komt dit niet zo heel vaak voor.

het was alleen jammer dat mijn ouders die film net hadden gezien een week voor ze erachter kwamen dat ik een nieuwe vriend had: uit Iran :frowning:

Ik heb het boek van Betty Mahmoody, 2 delen, nu bijna uit.
Had het al eens gelezen, maar lees het nu met een totaal andere visie.
Heel ontroerend en soms ook schokkend.

Een echte aanrader.

Liefs, Fransijn:NETHERLAN :turkey:

Ben nu bezig aan het boek Turkse vlinders en ik ben er helemaal weg van. Het is zo mooi geschreven en het houd je aan het lezen. Ben benieuwd naar nog meer titels!!!

groetjes Linda

een vraagje he… tklinkt misschien stom… maar weet iemand of dat toevallig ook een literatuur boek is of niet? en of je dat gewoon in de bieb hebt?

turkse vlinders?
tja het ligt eraan wat je onder literatuur verstaat.

bij ons staat het boek idd bij literatuur (maar wij vinden dat een ruim begrip)

je moet het gewoon ff in de winkel vragen, als ze m hebben pakken ze m zo voor je.

zal of bij literatuur, of romantische fictie staan :slight_smile:

en je bieb zal er vast wel een hebben en misschien niet dan heb je pech hoop wel voor je

uuhhh, literatuur of niet…daar is de bieb toch voor. Het is een vrij nieuw boek, bij mij hadden ze maar een exemplaar, maar er zouden er meer komen, aangezien het nogal aansloeg, maar volgens mij is het niet een duur boek, kopen kan dus ook.

tja lijkt mij ook. maar niet elke bieb zal het hebben hoor. onze bieb koopt zijn boeken bij ons in en als je ziet hoeveel nieuwe boeken er uitkomen en hoe weing ze er daarvan inkopen… :w

ik zal m toch maar eens gaan lezen, staat al eeuwen in mn kast :slight_smile:

Ik had best wat moeite om aan dat boek te komen, heb het uiteindelijk moeten bestellen bij onze boekhandel. Onze bieb heeft m wel, maar ook maar één exemplaar dat voortdurend uitgeleend was. Bol.com heeft m wel gewoon, misschien is dat een optie?

1 tip:

als je een boekhandel in de buurt hebt, zou ik hem echt DAAR kopen.
bol.com is handig maar je moet niet vergeten dat er nog een paar euro bezorgkosten bovenop komen he. boeken zijn tegenwoordig al duur.

ga gewoon naar de boekhandel, die heeft hem in 2 dagen in huis (als het een goede is he, niet een bruna ofzo, hoewel sommige bruna’s het ook wel snel hebben) en dan heb je geen extra kosten

maar das mijn mening

Het boek “Meryem” gaat ook over Turkije enz.
Ik moet hem nog heeel snel lezen, want over 9 dagen moet het boekverslag ingeleverd zijn, op school…
En ik ben helemaal niet zo’n lezer…

Groetjes Yoella…

kun je me ook vertellen van welke schrijver/schrijfster dat boek is?

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Meryem is van Karin Hilteman
(een beetje googlen doet wonderen ;))

Bedankt voor de tip.:slight_smile:

nog een mooi boek die ik juist uit heb: Dochter van de jungle van Sabine Kuegler. Gaat wel meer over de Afrikaanse cultuur maar zeker niet minder mooi!

zal ik hem toch maar gaan kopen dan, turkse vlinders!
ik heb mijn boeken allemaal uitgelezen dus verveel me af en toe een beetje. vooral nu t weer koud wordt buiten vind ik t heerlijk om op de bank een boekje te lezen…

groetjes myrna