Zou hij al vertrokken zijn zonder dat we hem uit hebben kunnen zwaaien?
Nee, he, dat hebben wij weer…!!! lol2 lol2
Er zijn mensen op dit forum die met name vragen posten, en er zijn mensen op dit forum die met name beantwoorden. Op zich hoeft dat niet erg te zijn. Steeds meer ervaren posters lopen echrer tegen het feit aan dat hun inzet als vanzelfsprekend wordt gezien. Er kan soms nog geen bedankje vanaf.
In dit draadje vond ik het vervelend dat dezelfde vragen steeds opnieuw werder gesteld. Mij bekroop het gevoel dat antwoorden niet werden gelezen en dat het klikken op links voor informatie teveel moeite was. Of was het niet teveel moeite, maar waren antwoorden in onbegrijpelijk Nederlands geschreven? Of werd mijn antwoord als onzin ervaren, en werd daarom de vraag herhaald?
Ik ben niet de enige die dit zo ervaren heeft, als blijkt uit bovenstaande reacties.
Goed, Nagpur, je hebt je route nu. Maar waarom deze niet delen voor toekomtige reizigers? Je hebt wat je wilt, en daarmee is voor jou de kous blijkbaar af. Hoewel je dit forum nog bezocht hebt, is het blijkbaar teveel moeite om je plan te posten. Teveel typwerk? ALSOF ALLE ANTWOORDEN IN DIT DRAADJE NIET VEEL TYPWERK WAREN.
Ik vind je reactie (of moet ik zeggen het gebrek aan reactie?) ronduit onbeschoft.
Jenny,
Ik denk dat Cecilia ergens het woord ‘trol’ heeft laten vallen.
Toen ik dat las, dacht ik, ja dat kan zomaar zijn!
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat hij inderdaad gewoon een trol was.
Beetje ziek, maar die mensen heb je ook.
Wat een idiote reacties hier. Wegens omstandigheden geen tijd gehad hier verder mee te gaan, wel via mijn telefoon de reacties gezien.
Dat jullie alles a la minute beantwoorden, daar heb ik geen tijd voor!
Vooral de reactie van jenny slaan nergens op. We hebben het over 24 uur zonder mijn reactie waar jullie allemaal desperate op wachten!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de hulp, een definitieve route/beslissingen bepaal ik komende dagen pas!
Wees maar niet bang dat ik dat niet meld a.s. week.
Vriendelijke groeten,
Eindelijk valt het kwartje. Je hebt wel tijd om vragen te stellen, maar niet om de antwoorden te lezen…
Ik lees je route wel als ik terugben van vakantie :dag:
11-7-2012
Goh, da’s nog eens een lange week… :cheer:
Jenny,
Hoop dat je een fijne vakantie hebt! :vak02:
Oh nee! Ik probeerde deze *thread from hell *te vergeten!
Cecilia,
Sorry! :o
Maar ik wacht echt al die tijd op zijn reisplan…om te zien of hij iets heeft opgestoken van al jullie welgemeende adviezen!
P.S. Leuke site heb je trouwens!
Ik heb een heerlijke vakantie!
En Nagpur wil misschien wel in de organisatie van dit forum. Die zijn nu al een hele tijd aan het overleggen wat ze moeten doen met de fotowedstrijd die niet volgens hun eigen voorwaarden verlopen is (en daardoor niet eerlijk is). :foto: