Voor mij is de treinrit gratis(werk bij de treinen)airmiles heb ik niet nodig!!ik vind dat het nutteloos is om eerst naar londen tegaan om daarna naar Thailand te vliegen,je bent meer onderweg dan anders,en allemaal voor een paar euro’s minder?? niet mijn ding!!georgessiam.
Ik mis er 1 Finair vanaf Dusseldorf, tussenstop in Helsinki.
Er ontbreken er wel meer, maar anders wordt het lijstje te lang… Overigens kan Finnair vanaf AMS natuurlijk ook…
Via cheaptickets => Emirates (via Dubai), juni 2010 heen juli terug voor 580 euro alles incl. vanaf Dusseldorf.
Had een mooi ticket gevonden via Air berlin, rechtreeks voor 650 of zo, alleen voor een stoel bij de nooduitgang (ben 1.95m) betaalde ik 120 euro extra… Dus toch maar met Emirates met 1 tussenstop van 3 uurtjes
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_lach.gif
Iemand hier ervaring met Sas? Bij vele zoekmachines komt ie als goedkoopste uit de bus. Rond €630,- retour pp >>>
Enkel een kleine overstap in Kopenhagen. Heb op hun site gekeken, ziet er allemaal wel prettig uit. Maar is dat ook zo? Beenruimte bijvoorbeeld.
Mijn man zat de vorige keren opgevouwen in het toestel…En door hem ik dus ook:tssk: (was trouwens met China Airlines)
Wie schreef trouwens over de zuurpruimen?! Hahaha, groot gelijk! Heen weg een ongelooflijke chagrijnig mens in “onze” rij. Nou dat maak je geen tweede keer mee denk je, wat denk je…hadden we haar de terug weg ook!:crybaby:![]()
Zuurpruimen,wie heeft dat weeral gezegd:tssk:ff nadenken,weet het weer ikzelf(georgessiam)Dat zal dezelfde geweest zijn die ik had!!één lichtpuntje,de Thaise stewardesse die meebediende tijdens het eten was heel vriendelijk en lief tegen de mensen!!Over Sas,ben ook geneigd om met deze maatschappij(oktober)naar Thailand te gaan voor de eerste keer!Ben in december met swiss air geweest(crew en het eten was uitstekend)Nu volgende maand vlieg ik met egypt air,afwachten geblazen,hoe dat zal verlopen:tssk:hmmm,kan misschien nog meevallen!greetings:georgessiam.
Hmmm oktober gaan wij ook! Maar misschien iemand anders hier ervaring met Sas?
Egyptair?! Lekker goedkoop zag ik al wel! Maar kan niet helemaal uit de tijden komen…Heb gekeken op (ik dacht BMAir) en zover ik kan zien moet ik 2 dagen wachten in Caïro om verder te kunnen. Aangezien ze niet alle dagen vliegen…Maar dat lijkt me stug, aangezien er meer mensen met Egypt Air gaan naar BKK en BMair m aanbied. Ik zal t wel mis hebben.
Maar ben benieuwd straks naar je ervaring met Egypt Air!
Ghe, zal t, dezelfde zuurpruim? De rest was idd wel aardig en vriendelijk. Maar gek dat dan die ene zuurpruim blijft “hangen”. Waarschijnlijk omdat we haar 2x hadden:D
Heb even gekeken, ja was bij BMair! En de tijden op Egypt air zelf. Maar precies weten doe ik niet meer. Heb ondertussen al zoveel vliegsites bezocht. Je zou van gekkigheid gaan lopen:wacko:
[quote=“neyana, post:267, topic:24724”]
Hmmm oktober gaan wij ook! Maar misschien iemand anders hier ervaring met Sas?
Egyptair?! Lekker goedkoop zag ik al wel! Maar kan niet helemaal uit de tijden komen…Heb gekeken op (ik dacht BMAir) en zover ik kan zien moet ik 2 dagen wachten in Caïro om verder te kunnen. Aangezien ze niet alle dagen vliegen…Maar dat lijkt me stug, aangezien er meer mensen met Egypt Air gaan naar BKK en BMair m aanbied. Ik zal t wel mis hebben.
Maar ben benieuwd straks naar je ervaring met Egypt Air!
Ghe, zal t, dezelfde zuurpruim? De rest was idd wel aardig en vriendelijk. Maar gek dat dan die ene zuurpruim blijft “hangen”. Waarschijnlijk omdat we haar 2x hadden:D[/quote Ik vind de service van china air niet meer zoals het was dan vroeger!Die van klm hebben er ook een handje van weg om dezelfde weg op te gaan(nors,dikwijls onbeleefd)Je ziet al als ze met het busje aankomen aan het vliegveld,ik zat er toevallig een sigaretje te roken,(3 jaar geleden)Ik zegde een beleefde goede dag,en zegde dat ik met klm terug naar schiphol vliegt,antwoorde de sterwardess"so what" wat was dat voor een "zuurpruim"zindiens vlieg ik niet meer met klm,ze kunnen de pot op!!gegroet:georgessiam.:dag:
Echt! Zei ze dat! Zoiets zeg je toch niet! (en ik ben ook echt niet de tactvolste in deze wereld hoor!) Dat ze het denkt dat mag, (ook raar) maar zeg t niet! Zeg dan, dan zie ik je op de vlucht. Ofzo…
Arrogant hoor!
Heb nog niet met KLM gevlogen, doe het ook niet. Schijnt echt k*t te zijn. Met beenruimte enzo. Heb dat nu van meerderen gehoord. Hoe de service voorheen bij CA was weet ik niet, dit was de eerste keer…
Dit verhaal was echt gebeurd!!daarvoor had ik al verschillende keren met Klm gevlogen,nooit geen problemen gehad,altijd vriendelijk en behulpzaam om inlichtingen te geven hoe je papieren moest invullen bij aankomst.Ik ben zo waarom veranderen als het goed is.Maar wat de stewardess heeft geantwoordt,was echt grof!!sindien ben ik geen klant meer van Klm!Ik hoop dat de bazen van klm dit lezen,dan kunnen ze hun personeel wat meer opvoeding geven,over hoe geraak ik klanten kwijt!(zwarte humor) groetjes:georgessiam.:chin:
Oh maar ik geloof je wel hoor, als ik de indruk gewekt heb van niet, sorry daarvoor. Het was meer mijn verbazing om die woorden…So What!
KLM is jou iig kwijt! En misschien wel meer die zich deze woorden aantrekken!
up