Met kleine kinderen naar Bali

Hoi Claud73,

Wat een aparte manier om je kinderen kennis te laten maken met Indonesië en ook al ben ik niet van de weeshuizen, (tenminste niet op de manier zoals veel weeshuizen in Indonesië en dan vooral op Bali gerund worden, die discussie hoort thuis in een ander topic) het zal zeker een grote indruk achter laten bij jullie kinderen.

En vooroordelen, verschillende meningen, ach dat hoort bij een forum, (het is op het Indonesië forum wel eens erger geweest) dat houd het een beetje spannend, immers als iedereen in elke topic ja, nee, amen zou zeggen denk ik dat het hier maar saaie boel zou worden. Bovendien mag ik graag denken dat de meeste lezers de voor hun relevante informatie er toch wel uit kunnen filteren.

Succes met jullie avontuur.

Butoijo

Tuurlijk Butoijo! Verschillende meningen: logisch, (voor)oordelen…ach. Maar de toon waarop sommige mensen hun meningen en oordelen geven (en dan bedoel ik niet eens bovenstaand topic) dat is soms op het agressieve af. Maar zoals je al zei: filter er gewoon uit wat bruikbaar voor je is. En dat heb ik gedaan! Met een mooie reis als resultaat (ook al moeten we dat nog gaan ervaren).

Sluit me helemaal aan bij jullie !
Gelukkig ieder zijn mening en vakantie zolang je maar geniet!
Gr. Uit het geweldige bali

Yolanda, jammer maar je geeft nu een indruk: reageren om te reageren.
Ik citeer je : hou het leuk en gezellig.

Groet en geniet van Bali