Nederland werknemers paradijs. Rechten hier en daar. Geen begrip voor de werkgever die zijn personeel zo lang moet missen? Sorry hoor…
Tuurlijk hebben we begrip voor de werkgever dat hij zijn personeel zo lang moet missen. Zeker in een klein bedrijf zal dit ontzettend lastig zijn. Maar het is wel een toenemend probleem waar een oplossing voor gezocht moet worden. Zeker nu de levensloopregeling meer mogelijkheden biedt voor langdurig verlof.
net wat je zegt, tuurlijk wel begrip. Maar tegelijkertijd, als je graag iets langer weg wilt en die mogelijkheid is er met verlof, dan ben je gek als je daar niet probeert wat uit te halen.
Hallo reislustige gezinnen,
Afgelopen winter zijn wij met onze dochters van 2 en 4 door Zuidoost Azie gereisd. Inmiddels volgen we op onze website www.verrereizenmetkinderen.nl gezinnen op reis. We zouden heel graag nog een keer een gezin volgen dat door Australie reist. Houden jullie een weblog bij en vinden jullie het leuk om door meer gezinnen met plannen gevolgd te worden? Laat dan een berichtje achter op onze site.
met groet
Klaas (Els, Jente en Imme)
klinkt geweldig zeg! Heb er nu ook al veel zin in. Laat ook rustig je lange versie maar lezen hoor
vindt het heerlijk om reizigersverhalen te lezen over australie.
Onze begin route is waarschijnlijk nu vanaf adelaide eerst richting kangaroo island, vervolgens terug langs adelaide naar het oosten: mildura en vandaar richting de grampians np GOR, melbourne, wilsons promontory, bij lake entrance omhoog door de snowy mountains via canberra naar de blue mountains naar sydney.
Wij hebben vandaar uit twee opties: doorrijden via brisbane naar Cairns en dan terugvliegen via brisbane naar maleisie. Voordeel is dat je niet hoeft te vliegen, geen in uitpakken van bagage
Of van Sydney vliegen naar cairns en terugrijden naar brisbane (waarna terug via maleisie) voordeel meer tijd in overig traject. Hotel in Sydney ipv camping
Wat zouden jullie aanraden? Wat Moet er gezien worden in het traject sydney brisbane?
Daarnaast is mijn volgende vraag: Wij reizen mogelijk langs Canberra. Hoe leuk is Canberra en hoe leuk is Canberra voor kinderen? (overigens ook graag tips over mustsee dingen in adelaide, melbourne, Sydney, Brisbane en Cairns)
Hoi Allemaal!
Ik zie dat jullie allemaal gaan backpacken in Australië, leuk! Ik heb een hele goede verzamelpagina gevonden:
http://backpacken-australie.jouwpagina.nl/
Hier staat alle belangrijkste informatie op zoals goede linken vinden voor auto verhuur, visum aanvragen, werken enz.!
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
Groetjes
>>>