Hallo!
Ik ben nieuw op het forum en wilde graag jullie mening hebben over een aantal dingen. Ik heb me al wel verdiept in de gebieden waar ik heen wil, maar helaas kun je niet alles in 6 weken proppen:wink:
-
Wij gaan in juli-aug 2014 voor 6 weken naar Australie. Wij hebben een route gepland die er nu als volgt uitziet: Adelaide-Melbourne-Canberra-Sydney-Brisbane-Adelaide. Het is een flinke reis met een kilometer aantal van ongeveer 6000km. We willen zoveel mogelijk rondreizen en dingen zien. Niet te lang op 1 plek blijven hangen. Is dit te doen in 6 weken?
-
ZOals hierboven beschreven wil ik eigenlijk van Adelaide naar Adelaide. Nu zat ik te kijken naar Campers en kwam ik erachter dat Travellers Autobahn redelijk goedkoop is. Helaas zit deze alleen in Sydney. Is het aan te raden om dan toch in Sydney te beginnen? Adelaide is de plek waar wij het liefst naar zouden emigreren en waar vrienden wonen, dus we willen hier nog steeds het langst blijven.
-
We zitten al een tijdje te twijfelen of we auto-hotel, of camper moeten doen. Wat raden jullie aan?
-
Last but not least: budget… We hebben nu, voor 2 personen een budget van 10.000 euro. Dit is voor de totale reis. Is dit genoeg, te weinig of te veel? We zijn niet van plan vaak uit eten te gaan en gewoon lekker veel de bbq’s te gebruiken en te genieten van de natuur.
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen helpen! Ik ben druk bezig met plannen en ik moet zeggen dat de voorpret al geweldig is! Ik kan niet wachten tot we daadwerkelijk in Australie aangekomen zijn!