Hallo allemaal. Mijn naam is Jessica en ik ben 18 jaar. Zelf heb ik ook een vriend in Tunesië wonen en 7 juli vlieg ik er weer heen. Ik ben vandaag precies weer een week thuis van m’n vorige tripje. Graag praat ik met meiden die in hetzelfde schuitje als mij zitten. Dit ook om me zo af en toe is van de roze wolk af te helpen. Is het allemaal wel realistisch wat ik wil en denk?? Als iemand zin heeft om met me te praten is dit m’n msn j3ssii_kiiss@hotmail.com
Hallo meiden,
Jahoor… hier weer 1 ;-))
Afgelopen mei ben ik in Turkije Aziz tegengekomen. Hij is Tunesier, hij woont ook in Tunesie. Nu voor een paar maanden is hij aan het werk in Turkije. In juni ben ik teruggegaan en in augustus ga ik weer terug voor een weekendje.
Ook ik ken de twijfels en ook ik lees de verhalen… Je wordt er vaak niet vrolijk van, dus het advies wat ik heb ik volg je gevoel! In Nederland lopen ook veel slechte mannen rond en ja, die zullen er in Tunesie en waar ook ter wereld ook zijn!
Afscheid nemen is altijd vreselijk en het is erg lastig soms in verband met de afstand en het taal- en cultuurverschil.
Wat ik ook erg lastig en vervelend vind is het feit dat Aziz niet voor een vakantie naar Nederland kan komen, aangezien ze hier zo vreselijk streng zijn met Visa. Hebben jullie hier nog tips voor? Ik zou het geweldig vinden als hij mijn vriendinnen en familie kan ontmoeten! Misschien via Duitsland of Belgie vliegen?? Als iemand tips heeft, graag!!
Mijn e-mailadres is sassy-sas@hotmail.com.
Succes meiden, en vooral lekker genieten van de vlinders :-))
fijn dat trouwen mijn vriend komt van Sousse en hij zou liever hebben dat ik daar ga wonen dan dat hij naar België moet komen woon jij in Tunesië want heb bang voor werk te vinden ginder is toch een zeer grote stap allemaal
hallo,
in heb in de zomervakantie een jongen ontmoet op het strand van hotel houda golf & beach resort. nu hier in nederland heb ik nog steeds contact met hem, ik heb toen in de vakantie gezegd dan ik misschien in oktober terug kwam. maar nu is het steeds aan het vragen of ik in oktober terug kom maar dan gaat niet en heb dan uitgelegd. maar het wil het niet echt begrepen. en als ik zou komen zei die dan kunnen we samen een appartement huren, maar ik heb hem pas en keer omtmoet en ik ben ook pas 19 jaar.
groetjes valesca
Ik heb nu ruim een jaar een relatie met een tunesier. Best moeilijk vanwege de afstand en hij heeft geen internet thuis dus contact houden valt niet mee. Hij heeft me aan zijn familie voorgesteld en we hebben trouwplannen, maar omdat hij geen baan kan vinden is het allemaal nog erg lastig.
Voor zover ik hem ken is hij niet direct geinteresseerd in naar europa komen, hij heeft daar een (oud) huis wat hij voor ons aan het opknappen is zodat ik daar kan komen wonen.
Zelf ben ik ook hard op zoek naar een baan, want ook ik heb geld nodig voor dit alles.
Een ander probleem waar ik tegenaan loop, is dat omdat ik niet echt vaak daarheen kan gaan is eigenlijk het omgekeerde van wat ik hier lees. Hij blijft nog steeds twijfels houden dat ik misschien hem alleen als vakantie liefde zie en niet echt serieus met hem wil trouwen! Blijkbaar is zoiets diverse vrienden van hem overkomen.
Hey, ik heb een relatie met een tunesiër uit Sousse en zal daar in februari ook gaan wonen. Nu ben ik zo’n beetje op zoek naar personen uit België of Nederland die daar ook wonen of zouden gaan wonen. Je mag me altijd mailen via Charlotte_dhondt@hotmail.com
alvast bedankt!
Hallo allemaal,
Het topic is zo te zien wat achterhaald maar ik heb ook een relatie met een Tunesier. Als het goed tussen ons blijft gaan staat er zelfs een trouwerij op het programma in augustus 2016.
Ik merk dat een relatie met een Tunesische man niet altijd makkelijk is. Religie is een issue. Trouwen gaat er ook heel anders aan toe. Verder zijn er weinig mensen die begrijpen waarom je nou achter deze man aangaat. Ik kom graag met met mensen in contact die hierover willen praten of gewoon vragen hebven. Je kunt me mailen op madroo90@gmail.com
Leuk dat er zoveel (vooral) meiden een relatie hebben met een Tunesiër!
Voor het programma ‘Grenzeloos Verliefd’ vinden we het altijd leuk om meiden te volgen die naar Tunesië verhuizen voor de liefde. Mochten jullie dat zelf gaan doen of iemand kennen met emigratieplannen, dan kunnen jullie ons altijd een berichtje sturen via deze site of mailen via grenzeloosverliefd @ snpmedia.nl voor meer informatie!
Hoi ik ben 13 jaar , en ben zelf ook half tunesisch. En heb ook al wat vriendjes daar vandaan gehad. nou is het zo dat het pas uit is met een jongen van 15 die vaak bij mijn opa en oma daar voor de deur hangt.
ik kende hem al sinds hij klein was , maar daarna nooit meer gezien ik was pas in de kerstvakantie er weer heen geweest.
maar k vroeg aan mijn vriendinnen wat blijkbaar 2 nichtjes van hem zijn wie hij was.
ze hebben me veel over hem verteld, maar hij komt uit een arme familie.
arm of rijk het maakt me helemaal niks uit.
maar volgens mij gebruikte hij me om later met mij naar europa te gaan.
ik kreeg elke keer chocola van hem wat ik heel lief vind.
maar ik moest steeds oppassen of niemand van me familie mij met hem zag.
nou een paar oudere nichten helpten mij om hem gwn te kunnen zien maar toch ik was voorzichtig.
ik heb al met hem gezoend , geknuffeld en foto’s genomen.
maar elke keer als ik weg moest ergens heen wou ik niet gaan.
ik ging een keer 2,5 dag met familie naar een hotel in Monastir dat is 2 uur van mijn huis vandaan.
gelukkig belden we elkaar elke dag maar toch vond ik het moeilijk.
en de eerste dag ging de telefoon van het hotel in me kamer af.
het was een jongen die een stukje van Adele hello ging zingen.
en hij belde best vaak uiteindelijk was het een jongen met ze 2 neven tegenover mijn kamer. hij was 20 net als mijn broer hhhh.
maar goed hij was ook met ze familie en vroeg of ik mee ging naar de receptie maar ik ging niet omdat ik moest oppassen op nichtjes en neefjes en ik was als de dood voor me vader natuurlijk.
maar de laatste nacht kwam hij naar ze kamer met ze nichten en neven en belde naar mij om 2:50 ik werd wakker en hij zei dat ik me kamer moest open doen.
natuurlijk twijfelde maar ik deed het toch.
hij zei leuke dingen tegen me en hebben leuk gepraat en gezoend en geknuffeld TERWIJL IK EEN VRIEND HAD 2 UUR VAN MIJ VANDAAN.
Later voelde ik me schuldig maar vond het ook wel fijn.
ik praat nog wel met die man van 20 op fb en ook met 1 neef en 1 nicht van hem maar hij lijkt zo jong.
hij wil me nog een keer zien.
wie weet wat ik moet doen?
ps. sorry voor dit lange verhaal.