Meeting 2e poging

Beste Diamond,

Het draaiboek;zeg me als je er niet mee eens bent,

Engels laten we zitten.

Zaterdag 17 december.

Verzamelplaats het CS Rotterdam,vervolgens richting Nazar,een uitstekend Turks restaurant aan de Schiedamse Vest per metro.

Tijd op verzamelplaats(bij de uitgang,voor de roltrap richting metro)17.00 uur.

Aan tafel 18.00 uur.

We moeten een namenlijst opstellen;zodat ik kan reserveren.

Kan dat hiervandaan doen via e-mail.

Groetjes,

Hans.

Vrees dat ik dan moet werken tot 17 uur, maar red het dan NOOIT om om 18.00u in Rotterdam te zijn. Misschien kan ik wel later komen. En weet zowiezo ook nog niet WAAR ik werk, wie weet toch in de buurt…
Nou ja ik kijk wel even, lijkt me super leuk in ieder geval!

Liefs

Toppie en nazar is mij bekend…kan het ook voor je regelen hier vandaan hans, ik ken de mensen van nazar…
heb er zin in en toch wel leuk om elkaar te zien en live te babbelen.
Zet mij maar op je lijst voor 17 dec… trakteer ik jullie bij deze op een drankje, want dan ben ik weer een jaartje ouder.

leuk ik heb het alvast in m’n agenda gezet! :slight_smile:

17 december staat nu dus vast? Ik heb dan een avonddienst, maar ga die proberen te ruilen, want ik wil de meeting toch eigenlijk niet missen! En Rotterdam Centraal is een goeie ontmoetingsplek denk ik. Ben er niet echt bekend, maar dat moet toch lukken om daar te komen.
Ik hou het in de gaten of het inderdaad doorgaat en ga mijn best doen om erbij te zijn. Leuk hoor!

groeten, Marjan

Top,Joke,

Daar hou ik je aan…
Als jij het wilt regelen,prima.

De namen-lijst.

Kom maar op allemaal.

Forumbeheerder,
Hans.

jammer nu kan ik dus niet mee.
moet werken tot 18:00 en eer ik dan in Rotterdam ben… voor 20 lukt me dat niet meer. kan geen vrij krijgen want de week voor kerst… :frowning:

naja jullie dan een hele fijne avond dan

het lijkt me heel leuk om iedereen te ontmoeten… maar moet even nog eens gaan nachecken of ik dan kan en mag…

groetjes yvonne:NETHERLAN :turkey:

Ik kan ook wel, hopenlijk komen er nog wel wat meer aanmeldingen bij.

Groetjes, Diamond

ja ik wil me ook graag aanmelden…!!

Best Diamond,

Zal een nieuw topic openen onder vermelding aanmelding meeting 17 december en zal dat vastpinnen.
En dan maar turven…

Groetjes,

Hans.

Hans het moet niet 16 december maar 17 december zijn :slight_smile:

groetjes Linda

zie net dat je wel in het nieuwe topic de goede datum hebt neergezet :slight_smile:

ik zie nu dat ik moet werken tot 17:00

zou op zich dan wel iets later kunnen komen denk ik. gok dat ik om 1830 in Rotterdam zou kunnen zijn en volgens mij weer ik waar Nazar is…

ik ga er nog even over nadenken want het lijkt me nog super leuk om te komen

Dank je Linda,

Heb het al veranderd;was in de war met mijn vluchtdatum…

Groetjes,

Hans.

Hopenlijk dat het dit jaar gaat lukken om een grote groep bijeen te krijgen. Het lijkt mij in ieder geval nog steeds leuk om een keer af te spreken in het voorjaar ofzo…

Groetjes, Diamond

vind ik ook :smiley:
maar niet 25 maart - 1 april want dan zit ik lekker in turkije :wink:

April lijkt me op zich wel een leuke maand om af te spreken. Misschien is het weer tegen die tijd al wat beter en dan zijn er waarschijnlijk al een paar weggeweest en gaan er ook nog een heleboel. Genoeg gespreksstof dus (niet dat we dat anders niet zouden hebben hoor :slight_smile: )

Groetjes, Diamond

Hai hai…
ben hier al een tijd niet meer geweest… maar het lijkt mij ook leuk om in april met ze alle af te spreken.

liefs…

Als er nog meer mensen zijn die het ook nog een keer willen proberen, laat t dan ff weten. Kunnen we tijdig een datum prikken zodat iedereen het ruim vantevoren weet…

Groetjes, Diamond