Meeting 2e poging

Ik weet nog niet of ik 17 december wel kan…
Ligt er ook heel erg aan waar dat dan is (en hoe mn financiele situatie op dat moment is, ziet er nu somber uit, maar wordt steeds beter). Want ik moet met de trein komen en ik heb geen weekend ov en moet dan wel heen en terug betalen. Aangezien ik een week later dan al naar Istanbul ga, moet even op mn geld letten. Ik zou het wel super leuk vinden als ik wel zou kunnen komen, maar moet dus nog even kijken…

Hoi lieve alle turky lovers,
Ook ik ben niet zo’n voorstander van 17 december, moet waarschijnlijk dan ook werken, liever in januari of februari, en voor mij liever op zondagmiddag, lekker relaxed.
Gule, Gule. Marretje(kan de u met puntjes niet vinden!)

Hallo alllemaal

Als ik alles zo lees, denk ik dat heel december niet echt een optie is. Als dan zo dat Hans er ook bij kan zijn maar ik denk dat we beter in het nieuwe jaar kunnen doen zodat de meesten van ons erbij kunnen zijn

Groetjes
Annemiek

Denk 't ook Annemiek…Dan moeten we het maar plannen voor januari/februari. Hebben we na de feestdagen nog weer ons eigen feestje. Zullen we al wel vast een datum prikken, dan kan iedereen er ruim vantevoren rekening mee houden.

Groetjes, Diamond

@ Filiz: Leuk dat jullie een verslag maken, ik vind het echt een super leuk idee en ik kan niet wachten om jullie verslag te lezen hoe het allemaal is verlopen…Als Türkiye niet zo groot was konden we hier ook een meeting organiseren voor de mensen die dit forum bezoeken maar hier wonen of gewoon op dat moment hier zijn, maja dat is echt onmogelijk met die behoorlijke afstanden hier!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en ik zal wachten op het uitgebreide verslag!
Groetjes…:slight_smile:

Diamond,

Uitstel,afstel?
A fijn je bedoeling is goed,maar komt het er wel van?
Kan in principe in februari ook overkomen;lijkt me gezien de reacties ook het beste.
De 18e december ben ik er ook.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Dus Februarie dan!! Lijkt me juist perfect als Hans erbij is.
Blijft dus de datum
Zaterdag 4-11-18-25 februarie…en ik vind het allemaal prima

Hoor het van iedereen wel
Annemiek

Zeker geen afstel, het lijkt me veel te gezellig en vorig jaar is het ook al niet doorgegaan. Februari is wat mij betreft prima. Wat vinden jullie van zaterdag de 11e?

Groetjes, Diamond

Wanneer is Hans er?? Laten we het daar anders vanaf laten hangen, zodat hij erbij is.
Annemiek

ja laten we ff horen wat zijn favo datum is :slight_smile:
voor mij maakt het nog niets uit

Ja ook wel zo slim natuurlijk…Hans laat je ff weten hier wanneer je in Nederland zult zijn, dan kunnen we in die periode een datum prikken.

Groetjes, Diamond

idd lijkt me ook een goed idee!! dus hans reageer ff wanneer je in t land bent… dan spreken we een goede datum af! alleen eind februari is t carnaval dus dan vallen er denk ik al een paar mensen af :slight_smile:

groetjes myrna

Beste Diamond,

Zo als het er nu voor staat vlieg ik de 16e met Onur Air op Rotterdam.
Via ticketpot.com is dat de goedkoopste vlucht.
Dus,toch de 17e?
Lokatie Engels?
Ligt pal naast het Centraal Station,nl.in het Groot Handels gebouw.

Groetjes,

Hans.

Wat mij betreft is vrijdag de 17e goed, zaterdag 18 mag van mij ook.
Wat is precies lokatie Engels, en is dat in Rotterdam?

Groetjes, Diamond

Februari lijkt mij ook het beste! En het is natuurlijk helemaal leuk als Hans er ook bij kan zijn.
Voor februari kunnen ook veel mensen nog die evt vrije dag regelen, december is wel erg kort dag.
Ik ben ook voor februari!

Liefs Rieneke

Ja,diamond,

In Rotterdam;is denk de beste optie,ligt gemakkelijk bereikbaar per trein.

Als je CS uitloopt ligt restaurant Engels pal aan de rechterkant.

Als we nu eens de boel gaan vastleggen op zaterdagmiddag 13.00 de 17e?

In jan/febr.kan ik dus echt niet.

Groetjes,

Hans.

Lekkerrrrr en leuk mag ik ook mee???

Tuurlijk Joke! Alleen snap ik nou ff niet meer welke datum het nou wordt…Ik dacht dat het ergens in februari werd? Wat mij betreft is Rotterdam wel goed, maar is dit ook makkelijk voor de rest? En is dat restaurant een Turks restaurant?

Groetjes, Diamond

de 17 of de 18e is voor mij ook prima…:wink: maar februari is ook goed,…ik pas me aan…

liefs

filiz

verwarring alom!!! okee even duidelijk welke datum??? en engels ken ik in Rotterdam en dat is alles behalve een turks restaurant hoor…
welke datum?
welk soort restaurant??
misschien handig om een namenlijstje te maken zodat mensen zich kunnen aanmelden en jullie weten wie er komen?
Of bemoei ik me nu weer met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien…
wel goed bedoeld hoor…zal de leeftijd zijn…grinzz