Bij nader inzien denk ik dat ik me moet afmelden. Op een vrijdag kan ik zowiezo niet omdat ik op zaterdag morgen om half 7 moet beginnen met werken.
Komt wel een volgende meeting en anders een meeting in turkije ofzo Ik wil natuurlijk wel alles weten over deze avond!!!
laat me maar weten wanneer en ik doe mijn best om erbij te zijn!! hihi
ik heb morgen een gesprek voor werk in de horeca dus ik moet t wel op tijd weten i.v.m. vrijvragen
en ik zie net dat jullie 16 dec. in de planning hebben staan maar ik weet niet of ik zo snel al vrij kan vragen hiervoor…
dus ik doe mijn best ok?
Heb een tijd niets van me laten horen maar heb het net allemaal doorgelezen! Als het op een vrijdagavond word gehouden moet ik waarschijnlijk ook afzeggen… ik moet normaal al werken op vrijdagavond dus moet dan al vrij vragen. Op zaterdag moet ik ook werken…
Voor mij zou het dus het beste op zaterdag uit komen omdat je dan de volgende dag lekker vrij bent…
ik vindt het goed hoor, zaterdagavond 17-12 of 7-1. Ik heb nu mijn rooster nog niet voor december/januari, maar als ik die avond moet werken, kan ik misschien wel met een collega ruilen. Dus het maakt mij allemaal niet zoveel uit wanneer DE avond gaat plaatsvinden. Is het wel zeker dat het in Utrecht zal zijn? Of is dat nog niet besloten?
18 december ben ik in nederland,voor 2 weken.
Zou het leuk vinden om op de meeting te komen als jullie forumbeheerder.
Ik verblijf 2 weken in Rotterdam.
Als het de 17e wordt is het een dag voor mijn aankomst…
@ iedereen: lijkt me wel leuk als hans er ook bij kan zijn als onze geliefde forumbeheerder!!! ik moet gewoon snel weten wanneer t is zodat ik vrij kan vragen!
waarschijnlijk ga ik eind december voor een maand naar mijn vriend toe dus in januari kan ik niet!
Hallo allemaal,
Ik heb net alles weer eens door zitten lezen, en het zou hartstikke leuk zijn als Hans er bij zou kunnen zijn. Maar persoonlijk vind ik dat we het beter in januari of februari kunnen doen, dat zijn meestal toch van die dooie maanden! En in december is het al zo druk, met al die feestdagen.
En voor mij zou een zondagmiddag ideaal zijn, en ik denk dat dat voor de meeste mensen het handigst is, niet op vrijdagmiddag haasten uit werk om het halve land door te crossen, en 's avonds laat weer terug, en op een fatsoenlijke tijd weer thuis, handig als je op maandag weer gewoon moet werken.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik pas me wel aan aan wat jullie besluiten, en als ik kan dan kom ik natuurlijk. Maar ik denk niet dat ik op een vrijdagavond kan, dat ga ik niet redden met mijn werktijden.
En waarschijnlijk gaan marjogege en ik dan wel samen, want wij wonen echt heel dicht bij elkaar, zelfs in dezelfde wijk, grappig, hè? En trouwens, over leeftijden, dat win ik voorlopig, denk ik, ik ben 49!:rolleyes:
Lots of Turky-love, Marretje
Haha is nog een boel geregel, zo’ n meeting
Het lijkt mij ook erg leuk als Hans erbij kan zijn alleen zit je de volgende zaterdag al een dag voor kerst en weet niet of dat zo handig is…
Hoi, ik sluit me aan bij Marretje, januari of februari (behalve als het carnaval is) zijn inderdaad een beetje saaie maanden en dan komt zo’n gezellige avond wel goed van pas. Dus als de boel daarheen verschoven wordt vind ik het prima. En Diamond, je hebt dan veel meer tijd om dingen te plannen en regelen. Als je er hulp bij nodig hebt laat je het maar weten hoor, ik wil je graag helpen!
Morgen naar Marmaris!
@Marjogege : Sta je al op het lijstje bij de vertrekkenden ? Kijk eens op veel plezier welkom thuis, word iedere keer een lijstje aangemaakt voor mensen die naar Turkije gaan ! Kom er gerust bij !
oh dat is net voor kerst!! dat weet ik niet hoor… werk namelijk in de horeca en wij zijn alle dagen open dus maak ik echt over uren!!! en ik weet t nu zeker ik ga in januari naar mijn lieve schat toe!!! dus ik ga vanavond ook op mijn werk zeggen dat ik maar tot 29 december kan werken!!! ik heb al een goede vlucht gevonden en wil die dan ook zo snel mogelijk boeken… namelijk op oudjaarsdag om 11.00 uur in de ochtend!! dus als t allemaal goed verloopt luid ik t nieuwe jaar met mijn lieverd!!!
Zulen we het dan op 17 december laten staan. Vindt het heel jammer dat Hans er dan niet bij kan zijn, en ongetwijfeld ook een paar anderen. Maar we moeten toch een keer een datum prikken en anders wordt het pas ergens volgend jaar…En als het leuk is dan doen we het volgend jaar toch gewoon nog een keertje over?
Ik lees steeds weer dit topic en ik vind het echt een super leuk idee zo’n meeting!
Dan kun je elkaar eens allemaal in het echt ontmoeten en lekker samen over Turkije, Turkse vriendjes en Turkse familie enzo praten!
Super leuk idee!
Heel veel succes met het prikken van een datum en ik hoop dat jullie meetig succesvol loopt!
Maken jullie naderhand wel een uitgebreid verslag?
Groetjes…
ja als het bevalt kunnen we het volgend jaar altijd over doen…!!
tuurlijk maken we een verslag voor je cicek…dan kan je daar in turkije toch mee genieten;) als denk ik dat er vele vanb ons graag met je zoude ruilen…meeting/turkije…doorhalen wat niet van toepassing is
sorry meiden zou jullie heel graag ns willen zien,…ma ik denk dat ik in dit geval toch voor turkije ga…
Wie kunnen er allemaal als we het op 17 december houden? Als het maar een paar mensen zijn dan moeten we maar ff kijken voor een datum in het nieuwe jaar.