Meeting 2e poging

Begrijp ik het goed, is dit nu meeting 3e poging??
Ik vind het best, hoor, je kan overal makkelijk komen in Nederland, met de trein of zo, maar dan hoop ik wel dat er niet zoveel mensen afhaken als de vorige keer in december. Zo denk je dat je met een groep van een man (lees vrouw) of 10 zit, en dan ben je uiteindelijk maar met z’n vieren. Als je toezegt om te komen moet je dat ook gewoon doen. Alleen als je echt niet kan, i.g.v. een ongeluk of zo houdt het op. Maar er waren er ook zat die hadden toegezegd om te komen en er gewoon niet waren, zonder af te zeggen.
Beetje jammer voor degenen die wel de moeite hebben genomen om naar Rotterdam te gaan. Maar nogmaals, het was echt heel erg leuk, met Hans erbij. Laten we het nog maar een keer proberen.
Xx Mar

misschien eind maart, begin april…anders zit ik al in turkije…

wil ook graag nog eens proberen te komen :wink:
als het maar nier tussen 27 april en 7 mei is

groetjes

filiz

Wat vinden jullie van bijv. zaterdag 8 april?

Groetjes, Diamond

Hai hai…

Vind het een goed idee!!! Kan je de volgende dag nog lekker uitslapen mocht het laat worden!! (zal vast wel)
Hoop dat er meerdere zijn die zich hier bij aansluiten. Dan kunnen we eerdaags gaan kijken naar een geschikte locatie.

liefs…

zou het niet op zondag de 9e kunnen… misschien dat er een aantal mensen moeten werken op zaterdag (ik bijv. aangezien ik al 2 weken niet op zaterdag werk i.v.m. turkije :wink: )

anders vind ik het wel prima dan ga ik wel werken maar kom ik miss wat later, ligt eraan hoe laat we beginnen

Ik wil zeker mee, maar de 8ste is voor mij geen optie, ik ben de 4de jarig en de 8ste is dan de 1ste zaterdag erna dus vierdatum:) !!
Zondags is voor mij ook beter, maar dan niet meteen de 9de want dan heb ik nog de rust nodig na zaterdag(ben tenslotte al fosiel dus moet eerst bijkomen:dead: hihi)

Nou ik hoor het wel, nog maals zondags is prima!! Beter zelfs voor mij!!
Maar ik wil wel mee, en met een giga-groep dit keer, zeker als we iets later in april gaan, en het weer mee zit, en de terrasjes het zo lekker gaan doen:banana: !!
Ik ga het horen
Annemiek:wave:

Voor mij is een zondag ook prima, ben maandags altijd vrij dus kan het laat maken :slight_smile:
In april is dat dus 2, 9, 16, 23 of 30 april. Laat ff weten wanneer het jou het beste uitkomt.

Groetjes, Diamond

Alle zijn goed, alleen niet de 30ste!!

Ik hoor het wel
Annemiek

hai hai…

Ik vind zondags ook goed!! Maakt niet uit hoeveelste… en koninginnedag word tenslotte ook verplaatst naar zaterdag, dus das ook geen enkel probleem!! Ik wacht af. Zijn er trouwens al mensen die zich vrijwillig aanbieden om het te organiseren??? (mocht er niemand willen dan wil ik eventueel wel)

liefs

ok datum zullen we dan ff een poll maken?
ik heb denk ik weinig tijd om iets te organiseren…

Jah lijkt me wel handig… dan kan iedereen die mee wil ffies zijn mening laten horen!! Alleen ik heb geen idee hoe je dat hier op deze site moet maken!

Hé kun je op het nieuwe forum eigenlijk nog wel een poll maken zoals eerst? Of ben ik nou blond (ja dus :dead: )

Mij maakt het ook niet zoveel uit welke datum het wordt, maar liever niet op 30 april.

Groetjes, Diamond

ik zou zeggen 2 april, dan denk ik dat ik nog wel in Nl ben nl…
misschien ff een deel 3 aanmaken???