Mahan Air & Russian Air, ervaring?

Volgens mij is de mening wel duidelijk over Mahanair, volgens mij de meest besproken airline op internet;) Aeroflot iets minder, misschien dat er nog reacties komen…

Wij gaan in september met Etihad en ik ben toch wel benieuwd…

Zeg anders aan je man dat hij schoenen aan z’n knieën bindt, op z’n knieën lijkt ie dan toch al snel wat korter!lol2

Rgts,

Jelle

wow, is idd wel heftig, ik hou m’n ogen open. Als ik iets tegenkom, laat ik het weten.

Slaap lekker!

Grts,

Jelle

Zal t m zeggen!lol2

Ook gevallen voor Etihad, ziet er mooi uit he! (alsof dat er iets toe doet…)

Maar wel rot hoor als je stelten hebt die lang zijn, (hij is 1,95) zit echt niet fijn zo’n lang end naar BKK. Al is het maar een paar cm meer, dan is hij al tevree. Kan die ze fatsoenlijk “buigen” nu zat hij zeg maar in zo’n rare hoek met z’n benen. Kon niet gewoon zitten met zijn benen recht en ook niet met knie gebogen, hing constant half schuin, nou ja moeilijk uitleggen. S’nachts legde hij ze in het gangpad, tot dat er een miep met karretje langskwam, heel het vliegtuig wist dat het een NL’er betrof want wat hij uitkraamde was goed abnlol2

Ik ga ook te bedde, damn forum! Had er allang in moeten liggen (heb kleine kinderen:D)

Trusten!

Ik vertrek 27 juni, en heb 2 tickets via foxreizen.nl geboekt a €530 per stuk. Terugkomst 25 juli 2010. Moet er wel bij zeggen dat ik ze eind februari heb geboekt… Vlieg met China Airlines vanaf Schiphol :chin:…

mooie deal 530 euro met China airlines!(rechtstreekse vlucht)g.s

Een starterspakket?
Een goede deal zeg!!

Die gaat ook zeker onder mijn favorieten! Mooie deal idd!

“goedkoopste” voor mij is daar nu €699,- (met Emiratas+transfer+overnachting)

Ja, idd Starterspakket + overnachting. Je moet er alleen snel bij zijn… :chin:

Ben dit ook al eens in een eerdere posting tegengekomen, maar klopt dus niet.

Airport tax is hetzelfde, ongeacht of je nu wel of geen hotelovernachting bij boekt. Joker (en elke andere organisatie) dient de airport tax ook gewoon af te dragen aan de luchtvaartmaatschappij.
Wel is er een verschil tussen een seat only tarief en een zgn IT-tarief. IT-tarieven (Inclusive Tour) zijn over het algemeen alleen geldig i.c.m. een landarrangement (minimaal 2 hotelovernachtingen) en deze IT-tarieven kunnen voordeliger zijn dan de seat only-tarieven…

Het is ook de moeite waard om de Emirates te checken. Ik heb een ticket (Dusseldorf-Bangkok) voor 440 euro! Wel met overstap in Dubai. Ze hebben nu een actie, je kan boeken tot 26 maart en vertrekken tot 24 juni. Je zit dat ik hele goedkope tarieven.

ik vind mahan air niet slecht.
maar als ik voor hetzelfde geld of iets meer met emirates kan, danzou ik dat doen.
emirates heeft wel een stop in dubai maar ik persoonlijk vind dat niet zo erg om daar 2 tot 4 uur even de benen te kunnen strekken.
emirates heeft idd nu een goede aanbieding naar bkk en deze hebben ze wel vaker.

Bedankt voor alle reacties!!
Ik ga zo even een ronde door de stad maken langs alle reisbureau’s, vragen of ze nog interessante aanbiedingen hebben / krijgen.

Helaas vliegt Emirates in juni/juli voor E350 meer dan Mahan…
Dat is dus bijna je hele verblijf in Thailand… jammer!

Hallo,
Ik merk dat ik een beetje de zenuwen krijg van alle berichten die ik lees want wij gaan dus wel vliegen met Mahan Air. En laat ik nou ook net niet zo’n hele grote held te zijn wat betreft vliegen… Kan iemand me vertellen wat nu precies de vervelende ervaringen zijn met deze maatschappij. Ik las al iets over verouderde toestellen, misschien minder luxe en dat ze niet over Europa mogen vliegen… Ik las dat je op de tussenstop ook een hoofddoek moet dragen als vrouw. Moet ik hiervoor een hoofddoek aanschaffen of volstaat iets anders over je hoofd ook prima (zolang alles maar bedekt is?). wat een gedoe zeg… baal er nu van dat we helaas niet eerst goed hebben gekeken naar de vliegmaatschappij…
Groetjes!

Ik zou er eerlijk gezegd niet van wakker liggen,je hebt voor en tegenstanders over deze maatschappij.
Oudere toestellen,so what?laat je reis niet verbrodden door kleine details en als je een doekje moet dragen,het is niet het einde van de wereld.g.s

Doet me goed om dat even te horen! En dat hoofddoekje, daar lig ik ook echt niet wakker van ik kan me prima aanpassen haha! Thanx!

@ sylvia dat deze maatschappij een tijdje niet in europa mocht vliegen is een feit maar nu mogen ze dat wel en dus voldoen ze aan onze veiligheids normen dus je hoeft je hier geen zorgen over te maken en als ik het goed heb krijg je een hoofddoek als je er geen hebt

Een mooie hoofddoek krijg je van mahan air inderdaad, mocht je er geen bij hebben. Maak je geen druk, ik heb afgelopen zomer prima met hun gevlogen, als je nog specifieke vragen hebt voel je vrij om ze of hier, of in een pm te vragen!