Mahan Air & Russian Air, ervaring?

Afgelopen zomer heb ik met Mahan Air gevlogen. Het was een uitstekende prijs kwaliteit verhouding! Ook de tussenstop was juist fijn. Zelf had ik die tussenlanding tijdens de politiek rellen daar (afgelopen zomer), maar ik had er niets van gemerkt, omdat het vliegveld een stuk buiten Teheran ligt. Ook het eten was relatief goed, en de bediening vriendelijk. Denk er wel aan dat je als vrouw een hoofdoekje opmoet tijdens de tussenstop.

Als je verder nog wat wilt weten over Mahan Air moet je maar even een PM sturen, dan kan ik je wat meer details vertellen mocht je daar behoefte aan hebben :smile:.

Succes met boeken!!

Ben zelf ook aan het zoeken naar een ticket Dusseldorf/ Amsterdam naar BKK. Stuitte op het volgende artikel:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=19&t=53840

Is natuurlijk alweer even terug. Maar toch…

Geloof dat Mahan ondertussen wel betrouwbaar is (ze staan ook niet meer op de zwarte lijst). Bij de Vries heb ik echter nog steeds mijn twijfels.

Ik zou alleen nooit met Mahan vliegen omdat ik tegen het dragen van hoofddoekjes ben! Niet door moslima’s maar door vrouwen zoals ik! Vraag een IraniĆ«r die hier komt ook niet om een ronde dansje te maken met klompen aan zijn voeten, tulpen in de hand en dat rondom een molen;)

Dit zou anders nog wel een gezellige vlucht kunnen worden!!!lol2 k Zie het al voor me: Orange Airlines!!!

Grts,

Jelle

Nieuwe vluchtcode, ā€œOAā€ :smiley:

Hey!
Je kan best eens in een Joker kantoor zelf binnenspringen. Ik heb mijn tickets daar ook geboekt voor ± 520euro. Wanneer ik voor dezelfde periode op de site de prijs wou berekenen kwam ik rond de 800euro uit. Je kan door bijvoorbeeld een goedkope overnachting in bangkok bij te boeken redelijk wat taxvermindedering krijgen. Maar best om dit eens in het kantoor van Joker te bespreken.

1 like

Wow! Dat scheelt echt veel geld!
Ik ga gelijk even kijken of die hier ergens in de buurt zitten.

Thanks!

Hmm, zie net dat ze alleen in Belgiƫ gevestigd zijn. Jammer!

Ga binnenkort een rondje stad doen langs verschillende reisbureaus. Eens kijken wie er als beste uit de bus komt.

Hoor tot nu toe nog best positieve verhalen over Mahan-air. Het idee blijft toch een beetje eng. Hoe groot zou de kans zijn dat ze weer op de zwarte lijst van de EU komen…?

Voor goedkoop bij Joker: Vroegboekactie, normaal tot 31 januari dacht ik. Volgend jaar gewoon vroeg bij zijn, wij gaan voor 550 pp all-in.
Ook vriendelijke, attente mensen (in het kantoor in Gent althans :wink: )

Grts,

Jelle

Zeg Jelle,had het ook gelezen op joker.be promoactie van 1maart tot en met 31maart! of ben ik verkeerd?gegroet:georgessiam.:chin:

Heb het eens gecheckt voor iemand een paar dagen geleden en idd. Was ook niet duur, ik geloof 590 eur voor periode 15 sept tot 15 okt. Ik weet wel niet of dit een speciale actie was. Het stond onder de titel ā€˜zoek en boek’.

Grts,

Jelle

Kun je bij Joker ook vanuit NL bestellen? Bedoel eigenlijk meer betalen. Ik houd die site ook regelmatig in de gaten.

goh, ik zou niet weten waarom niet… Het is in ieder geval het proberen waard. Misschien gewoon eens telefonisch contact opnemen, je vind op hun site per vestiging de gegevens.

Grts,

Jelle

De aanbiedingen op die site zijn inderdaad goed! Alleen jammer dat eind juni / juli de prijzen toch wel weer veel hoger liggen :frown:

Enige reden waarom niet zou zijn omdat ze alleen credit cards accepteren. En die heb ik niet…

Nu staat er toevallig niet veel soeps op (althans niet voor mij) maar zie wel gunstige prijzen voor andere periodes dus waarom straks in ā€œmijnā€ periode dan niet. Wie weet komen ze weer met een mooie aktie ofzo.

Ik woon in Rotterdam dus zou evt ook vanuit Brussel kunnen vertrekken.

Wanneer zou jouw periode dan liggen? 'k zal anders ook wat m’n ogen openhouden tijdens het surfen.

Grts,

Jelle

Je kiest je betalingswijze zelf: kredietkaart, overschrijving, Bancontact…

Ik lees net dit! Dus als het zo mocht zijn, helemaal perfect!

Hoeveel zou je dan betalen in die periode?

Grts,

Jelle

ps. we zijn hier wel redelijk off-topic aan 't gaan lijkt me:paranoid:

Half oktober tot begin november. Ik zoek zeg maar 17,18,19 okt en dan 2,3,4 nov ongeveer weer terug. Reken maar dik 2,5 week of kleine 3 weken vakantie. (dat laatste klinkt leuker;))

Ik zie wel van alles, en ook betaalbaar. Maar helaas heb nog niet genoeg centjes:crybaby: Heb pas recent besloten in opwelling dat we weer gaan. Zou eigenlijk pas over 3 jaar weer! Dus mij hoor je niet mopperen, maar toch. Gaan zoiezo boeken rond mei, dan genoeg centjes gespaard Ʃn vakantiegeld:D

Hebben vorig jaar geboekt in Juli voor oktober, €625,-! Met Georges zijn zuurpruimenlol2

Maar dit jaar zijn ze wel wat duurder, en ik kan ook niet zomaar met een maatschappij mee. Ja ik wel, maar mijn man niet met zijn enorme stelten! Dus we willen het liefst Ʃn Ʃn. Dus eigenlijk voor een dubbeltje op de eerste rij, haha! (nee hoor geintje)

Ik vind bijvoorbeeld Etihad fantastisch, vraag me niet waarom. Nog nooit mee gevlogen. Het ziet er allemaal zo mooi uit.

Heb al voorgesteld, ik Etihad en man in laadruim, maar dat wou die niet:mad:

Haha, klopt.

(In die periode betaal je E830 per ticket).

Slaap lekker mensen! :slapen: