ik vroeg me af, vanaf Düsseldorf zijn er vrij goedkope tickets te boeken naar Bangkok. Eén van de goedkoopste luchtvaartmaatschappijen is Mahan Air. Ik heb gezocht naar verschillende ervaringen van mensen met deze vlucht maar tot nu toe nog niet veel wijzer…
Iemand bekend met deze maatschappij en goeie tips?
Wie heeft er ervaring met Mahan Airways. Alleen de positieve verhalen graag! Kan je me ook vertellen of je de hoofddoek voor de stopover in Teheran zelf moet meenemen of uitgedeeld wordt?:dag:
Ik heb afgelopen jaar ook met Mahan gevlogen! helemaal prima! Goedkoopste tickets naar Bangkok trouwens. Enige minpuntje is misschien dat je een hoofddoek op moet tijdens je tussenstop in Teheran maar daar krijg je dan wel weer een lunchbon. Niks mis mee en prima te overleven.
Heb er 2 jaar mee gevlogen naar Delhi, en inderdaad, beter dan menig westerse maatschappij.
Goed eten, goede verzorging en alle voorzieningen aan boord.
Hoorde van vrienden dat het vliegverbod dat Mahanair al geruime tijd in europa heeft is opgeheven,of word opgeheven binnenkort. Iemand die er iets meer van weet?
Wij hebben een prima ervaring met Mahan Air. Prima vliegtuigen, lekker eten, vriendelijk personeel, enz, enz. De tussenstop in Teheran is ook prima verlopen. Daarentegen is de afhandeling van de Vries reizen minder. Men geeft aan uiterlijk 10 dagen van te voren de e-tickets te verzenden. Dit is bij ons niet gebeurt. Naar een paar keer bellen werden de tickets eindelijk verzonden. Opletten dus! Al met al een prima en zeer goedkope manier om bijvoorbeeld naar Thailand te vliegen!!
Ik had dat artikel gelezen gisteren,ergens op een Belgisch regeringssite!!ik weet niet of dat al “oud nieuws” was?Maar het is goeds om te weten dat deze maatschappij terug op “Europa” mag vliegen!!Bedankt:georgessiam.:chin:
kan het voor een vrouw ook prima om met mahan te reizen denk je? Ik ga alleen reizen om een vriendin te bezoeken in Thailand en wil nu gaan boeken nl…
thx
Bij deze wil ik even zeggen dat je met Mahan-air , ( iraans ) goed en goedkoop kunt vliegen vanuit Duitsland naar iran of thailand , het scheelt de helft met de prijzen van andere maatschappijen . Mijn ervaring is prima , ben reeds meerdere malen met ze gevlogen en tot heden toe alleen maar positief :vak01:
mahan air is ons best bevallen. Tussenstop op teheran was best OK, ± 2 uurtjes. We kregen consumptiebonnen voor een bakkie en een tosti. Mooie break zo halverwege.
Geen entertainment aanboord en de dames moeten een hoofddoekje dragen in Teheran.
Bij ons ging alles op tijd en was het een normale reis. Eten ging wel.
Het scheelt aanzienlijk met de andere airliners. Voor het geld wat je bespaard kun je in thailand weer leuke dingen doen. Als je niet te kritisch bent kun je het gewoon boeken.
Service van De Vries reizen was ook OK.