Ik zit er zelf aan te denken om de komende zomer naar India New Delhi, of Thailand Bangkok te gaan. Nu had ik van een kennis de tip gekregen om met Mahan Air te vliegen. Ze hebben inderdaad mooie aanbiedingen en vliegen goedkoop maar het is geen bekende maatschappij. Zijn er mensen hier die ervaring met Mahan air hebben?
ja. omdat ze -met dezelfde soort overstap op thuisbasis Teheran-Iran-ook naar BKK/Thaild vliegen staat de Thailand-tak er vol mee. Naar India zal dat niet veel anders zijn.
1.dames moeten bij die overstap een door de airline verstrekte sluier omdoen-dat stuit sommigen erg tegen de borst. En echte Islam-airline, dus geen alco, of varken te eten.
2.een tijd geleden zijn ze door de EU geband-velen zeggen vooral politiek-en veel mensen waren toen hun geld voor ticket kwijt-dat levert nog steeds eindeloze pages vol met ranzige klachten op
als je goedkoop-cheap wilt, kan je ook denken aan airlines als QATAR en ETIHAD en EMIRATES-allen via hun thuisbasis ergens in de Gulf. EK nu ook vanaf AMS en allang vanaf DUS (net als Mahan). de anderen vanaf FRA, EY ook vanaf BRUssel. Op sites als swoodoo en airline-direkt.de kan je vele airlines vergelijken op prijs/datum etc.
ik ben in oktober met finnair gevlogen van dusseldorf via helsinki voor 550 naar delhi
dat jaar ervoor met airfrance van dusseldorf via parijs voor 600 naar chennai
zon 3 jaar terug vloog ik ook met mahan air naar BKK.
Het was toen idd op de zwarte lijst van europa gezet (ivm veiligheid toestellen , maar ik denk eerder dat het een politiek spel was van het westen tegen het iraanse regime.) Ze hadden prima iets anders geregeld toen ik verhaal kwam halen , maar ik moest er wel zelf achter komen, ik had het toevallig van iemand gehoord anders wist ik van niks,. .Ze waren ook niet per telefoon te bereiken . Mahan air BKK niet , mahan air Tehran niet, dusseldorf niet . Echt slecht. Ok, het is druk met telefoontjes maar je kunt dan op zn mist iets op de website zetten maar daar stond toen ook niks.
maar nu zijn ze weer gewoon legaal. En de vlucht was verder goed hoor.
De volgende keer vlieg ik weer met ze .