Rondereizen Thailand.. Mahan Air?

Hallo,

Ik ben van plan om samen met een vriendin 2 weken te gaan rondreizen in Thailand, in de kerstvakantie. Dit in verband met school.

Heeft er iemand tips over (goedkope) tickets. We hebben wat gevonden met vertrek vanaf Dusseldorf. Dit is met Mahan Air (via Teheran). Heeft iemand hier weleens mee gevlogen?? Alles is welkom…

En heeft iemand nog tips wat we echt moeten zien?? Of misschien andere leuke adresjes??

Alvast bedankt!

Mahan Air… Tja t zal vast niet het standaard hebben van de KLM maar veilig is het ongetwijfeld.
Ze vliegen met Airbus A300’s, zegt jullie vast niks maar dat is een wat ouder type airbus.
Kijk eens op luchtvaartnieuws.nl of luchtzak.be voor vliegervaringen van anderen…
Prettige reis

de Groeten

Joost

Tsja, ik zou je toch adviseren om iets meer te betalen en gewoon met een bekendere airline te vliegen. EVA Air en China Airlines zijn ook niet zo duur en hebben non-stop vluchten tussen AMS en BKK.
Je kan het beste bij een reisorganisatie een landarrangement erbij boeken, dan is de vlucht altijd goedkoper (IT-tarief). Ook hoef je dan niet te gaan zoeken naar een hotel als je in Bangkok aankomt. Geloof me, is niet echt relaxed als je na zo’n 11 uur vliegen in de hitte nog op zoek moet naar een goed hotel.
Succes !

Check eens mijn review over Mahan air

http://www.wereldwijzer.nl/showpost.php?p=151171&postcount=18

bovenstaande site heb ik ooit eens gehad via de bangkok.pagina.
Kijk eens wat andere er van vinden

ik heb ook met mahan air gereisd. helemaal niets mis mee. ik ga nu weer met hun. ik moet alleen even kijken hoe de situatie nu in iran is.