Vliegen naar Thailand

Hallo! Ik ben van plan in november naar Thailand te reizen. Ik ben op zoek naar een goedkoop ticket (wie niet…). Wie heeft er tips? Ik kan ook v.a. Dusseldorf vliegen. Heeft er iemand ervaring met tickets boeken via e-flights.de? En wat zijn de ervaringen met Turkish Air en/of SwissAir?

Hallo, deze zomer vliegen we met Swiss en zal laten weten hoe het was.
Goedkoop vliegen kan voor 500€ maar dan ben je 24 uur onderweg.
Ik verkies rechtstreeks of met een korte tussenstop.
Finnair is ook goed en een tusssenstop van een goed uur dus goed voor een biertje.
Probeer eens per telefoon Joker, Airstop, connections .

groeten

Kijk hier eens: http://www.holidayinternational.nl/thailan…ckets/index.htm

Suc6!

Dank jullie wel voor de reacties! ik heb intussen geboekt en vlieg met finnair naar bangkok. leek me betrouwbaar en een korte tussenstop leek me ook geen probleem.

Goed zo , met Finn AIR vliegen is een goeie zaak , alleen de hostessen zijn een beetje tegen hun pensioen en dragen bij het opdiennen zwarte lederen handschoenen :wink: :blink: en mag ik vragen wat het koste :slight_smile:
prettige reis .

Hoi, ik ben van plan om samen met een vriendin in december naar Thailand te gaan. Wij zijn van plan om maandag het ticket te gaan boeken. We vliegen dan vanaf Dusseldorf met Mahan Air via Teheran.

Heeft iemand ooit met deze maatschappij gevlogen??

En zijn er nog meer mensen die van plan zijn om rond 20 december naar Thailand te gaan?

Dag mensen,
Ik ben net terug uit Thailand. Ik ben vanaf Dusseldorf via Dubai naar Bangkok gevlogen met Emirates. Zeer luxe en precies op de helft een tussenstop. Koste 550,- per ticket en alles was perfect. Via ebookers.nl geboekt.

Neem alsjeblieft LTU ipv Mahan air, want ik heb met Mahan gevlogen en mijn ervaringen waren niet best.

http://www.wereldwijzer.nl/showpost.php?p=151171&postcount=18

Joop,

Ik waardeer je review over Mahan Air. Heb zelf nooit met ze gevlogen en heb er geen mening over, maar: 1 negatieve reiservaring is naar mijn mening geen reden om op iedere post in dit forum de maatschappij af te raden. Je hebt hier op dit forum niets gepost behalve: ‘vlieg niet met Mahan’ op basis van 1 retour vlucht.

Emirates van af dus naar bkk dat is een hele goede optie
ben zelf nu voor de 2X met een hun gevlogen echt hele fijne maatschappij
groetjes Fransjess

ik heb deze site ook bij iemand anders neergezet die vragen had over Mahan Air…ik heb er zelf nooit mee gevlogen, maar wat ik lees klinkt toch niet heel slecht

Nou Annepiek, Mahan krijgt op die site 2 sterren, wat een onvoldoende betekent. Er wordt ook regelmatig geschreven dat ze oude vliegtuigen hebben, wat natuurlijk lang niet alles zegt maar toch…
Wat mij er ook van weerhoudt om met Mahan te vliegen, is het feit dat vliegtuigen wel eens (langdurige) vertragingen op lopen. Ik moet er niet aan denken dat je dan in Teheran bijv. een halve dag op het vliegveld moet vertoeven. Dan vlieg ik liever via Dubai met Emirates voor 200 euro meer. Dan ben ik verzekerd van excellente service, nieuwe vliegtuigen en de mogelijkheid om bij een forse vertraging het vliegveld af te kunnen.

Ik ben het wel met je eens, maar door de eerdere reacties was ik benieuwd naar de verhalen op die site, en naar wat ik verwachte viel het me mee, maar je hebt gelijk ,veel liever een andere luchtvaartmaatschappij.

hoi hoi
Ja wij gaan 24 december naar thailand! hebben jullie al een ticket geboekt?
groetjes

HejHej,

Ik ben van plan 17 okt te vertrekken met LTU (vanaf dusseldorf) naar BKK en terug op 31 okt. Voor 680€ incl. via ebookers ,is dit een goede prijs :question:

En heeft iemand ervaring met verblijf in het SAWASDEE BANGKOK INN :question:
2 nachten kost 29€

Daarna wil ik door naar Koh Samui en omgeving, heeft iemand ook nog tips/adviezen waar te verblijven of interessante dingen te bezichtigen.

groetjes,

Ray :chin:

Lees dit artikel eens goed door, en je begrijpt waarom ik nooit Mahan Air zou vliegen.

Ja, ik ben ook reeds met verschillende maatschappijen gevlogen, heen en terug en tot op heden steeds tevree geweest.
Arabische maatschappijen uitstekend, Quantas en Eva ook heelgoed, persoonlijk vond ik China heel wat minder, ja en dan Biman innertijd, afschuwlijk, maar ja de prijs en het jaar ticket waren dan terug het voordeel van deze groep zodat ik op mijn tanden heb gebeten en de vlucht doorstaan en snel alles vergeten.

In het algemeen geen slechte maatschappijen.

Succes met je zoektocht…

ja met mahanair ga naar devriesreizen

ik ben 1000 euro kwijt voor een retour per persoon… 24 december vertrek ik… vinden jullie dat veel???

groetjes san

ik weet niet met welke maatschappij ik vlieg in october–november voor 909 euro evergreen met eva air met mahan buisinusclass in deze periode kost 936 euro