Tips voor goedkope vluchten

Beste Thailandfans,

Ik ben op zoek naar tips voor goedkope vluchten. Ik heb er alvast 1 voor jullie:

Ik zag net ook nog een aanbieding van € 399,- met een tussenstop in Teheran mahanair.nl

Ik heb geen ervaring met deze vliegmaatschappij, is Iraans. Dus geen bier aan boord :frown:

Zelf heb ik een tichet kunnen scoren uit de actie van Air Berlin, rechtstreekse vlucht voor € 499,- helaas niet meer boekbaar.

Afgelopen zomer heb ik met Finair gevlogen, tussenstop in Helsinki voor € 580,-

Graag meer tips!

Had verleden maand een ticket voor 483euro met Ethiad,nu volgende maand vertrek ik met swiss air voor 606euro en februarie ga ik met Egypt-air voor 539euro!!Allemaal via brussel,nu om tickets te boeken(goedkoop)is de beste periode om te gaan naar Thailand,de maand september(laagseizoen)heb mijn tickets geboekt bij:flydrive.be,af en toe kun je goede deals maken.gegroet:georgessiam.

buuhh, alweer zon saaie steeds dezelfde vraag.
1.ervaringen met Mahan-die zijn er al bij 100en -zelfs in het NL-te lezen. wrs. op ander deel van dit forum-lees gewoon eens de kopjes-of op de fora die je vindt als je klikt op thailand.startpagina.nl - reisforum en thailandforum.
overigens zijn zeer veel van die ervaringen van zich hevig bedonderd voelende NLers die hun geld niet terug kregen toen Mahan 2-3 jr terug door de EU wegens zogenaamde safety problemen een tijd geband is.
2.nog eens gewoon beter lezen: kies op algemeen menu van dit thailand deel -goedkope vliegtickets en je kan nog een paar uurtjes lezen.
Heb daar ook mijn eigen overzicht van zo’n 20 jr gepost. ben dit jaar via LON gevlogen-geboekt toen GBP lekker laag stond-met airlines als EY en QR. Ook EK vliegt vanaf DUS-overstap in Dubai-stopover goed te doen-voor maar net wat meer als Mahan. Voor vertrek vanaf DE vooral DUITSE sites als boeking benutten. kijk eens op letsbuyflights.de

Als je nou eens gewoon advies geeft met je geweldige inzicht dan kan je punt 1 en 2 gewoon overslaan.

Heeft iemand je verplicht je hier antwoord op te geven? Ik waardeer je inbreng op dit forum Bkkflyer, wellicht kun je je posts iets positiever en overzichtelijker (duidelijker) brengen zodat meer mensen er profijt van hebben, en op deze manier dezelfde vragen te minimaliseren.

Het zou dan wel handig zijn als je de periode erbij vermeld dat je wilt gaan, of moeten we eruit opmaken dat je afgelopen zomer bent geweest en dit ook de periode is voor het aankomende jaar.

Of heb je onze adviezen nodig ter aanvulling op je blog…