Vlucht boeken en reismaatje gezocht juli/aug 2013 30 dagen

Hoi allemaal,
Ik wil voor het eerst gaan boeken naar Thailand om te gaan backpacken. Vanaf Bangkok wil ik naar het zuiden langs de bekende plaatsen en de eilanden. Ik zou graag mijn reis starten met een ‘maatje’ . Hebben jullie goede tips voor een goedkope retourvlucht van b.v. eva air of klm. Ik heb het boek lonely planet al aangeschaft. Hoeveel kost de reis ongeveer? Ik dacht zelf aan 2000 euro in totaal…

Ben jij ook opzoek naar een maatje voor die tijd? Mail! Kimber1989@live.nl

Ik ben 23 jaar oud en ik kom uit zeeland.

rechtstreekse vlucht rond de 700/800 euro
met tussenstop rond de 500/600 ?

Ik kan alleen vluchten vinden van 775 of duurder en sommige zijn rechtstreeks maar andere ook niet !

mijn vorige ticket was rechtstreeks 740,- retour, met klm (23 mei tot 14 juni)
heb nu een ticket liggen 590,- met tussenstop in parijs, klm/air france (27 maart tot 25 april)

Wij gaan ook in juli en de rechtstreekse vluchten zijn dan tegen de 1000 euro. Vluchten met tussenstop zijn goedkoper maar als je niet met een russische maatschappij wilt komen die tickets toch ook rond de 840 euro. Na iets van 11 augustus worden de tickets weer iets goedkoper maar wij willen rond 23 juli vertrekken.

Zoek eens op WTC.NL !!
goedkopere vluchten

wacht tot 1 of 2 januari om je vlucht te boeken

ik ben net terug van Thailand, ik heb 1 januari men vlucht geboekt en 5 oktober pas vertrokken
kheb deze geboekt bij Connections, die geven 1 en 2 januari grote kortingen
ik ben gevlogen met Quantas, de betere maarschapij in men ogen, tis tenslotte 13 uur vliegen
ik ben vertokken in Brussel en in Doha een tussenlanding gemaakt, daar 2 uurtjes gebleven en dan naar Bangkok

kheb de volle 450 euro betaald voor men vlucht, aangezien de reistijd, en de maatschapij zeker en vast een goede prijs